اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3765979
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق محروم در هفته بسیج خبر داد.

اعزام 10 گروه جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، جاماسب بهمنیار، فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته،‌ 29 آبان‌ماه در نشست خبری،‌ اظهار کرد: افتتاح سه طرح عمرانی و چندین طرح اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف استان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.
وی از اعزام 10 گروه جهادی به مناطق محروم استان در این هفته خبر داد و افزود: در قالب این برنامه ساخت خانه عالم، مسجد، مدرسه و مسکن مددجویان کمیته امداد در دستورکار قرار دارد.
فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح بسیج محله‌محور با هدف کمک به امنیت پایدار مردم محلات و مناطق مختلف، اجرای طرح صالحین بسیج، طرح مسجد محوری،‌اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز و سرکشی از خانواده‌های شهدا و دیدار با جانبازان بستری در بیمارستان سلمان یاسوج را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.
بهمنیاریادواره‌های شهدا در سه قالب آبروی محله، پایگاه‌های مقاومت و حوزه مقاومت،‌ اعزام 45 نفر از بسیجیان سپاه عشایر استان برای شرکت در برنامه تجمع بسیجیان کشور تحت عنوان اقوام و اقلیت‌ها به تهران، غبارروبی گلزارهای شهدا و برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی در مدارس استان را از سایراین برنامه‌ها ذکر کرد.
وی یادآور شد: در این هفته همچنین همایش 40 سالگی انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار می‌شود که سردار نقدی سخنران این همایش است.
انتهای پیام

captcha