بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3766004
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
به مناسبت هفته بسیج؛

بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در یزد اجرا می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد از اجرای بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه در رده‌های ناحیه، حوزه، پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات، مدارس، کارخانجات، ادارات به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

بیش از 300 عنوان برنامه در یزد اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ عباس جوکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد روز گذشته، 29 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج از نهادهای پربرکتی بود که به فرمان امام خمینی (ره) در سال 58 تشکیل شد و قبل از آغاز جنگ تحمیلی فعالیت را آغاز و تاکنون رسالت‌ ها و ماموریت‌ های مختلفی را انجام داده است.
وی ادامه داد: در هفته بسیج بازنمایی تصویر امیدبخش، وحدت‌آفرین، پیشرفت، خدمت، مردم یاری این شجره طیبه را خواهیم داشت که با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، قدرت، پیشرفت، وحدت و خدمت» برنامه هایی اجرا می شود.
جوکار افزود: بازنمایی الگوی کارآمد بسیج و جوانان انقلابی به عنوان مولفه قدرت انقلاب برای پیشرفت و عبور از مشکلات، امید افرینی با برنامه‌های در دست اقدام و خدمت‌رسانی و سازندگی با حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، تقویت روحیه نشاط، خدمت رسانی و مطالبه‌ گری از اهداف و رویکرد برنامه ها است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد از اجرای بیش از 300 عنوان برنامه در رده‌های ناحیه، حوزه، پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات، مدارس، کارخانجات، ادارات به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: اولین روز این هفته با نام «بسیج، فرهنگ و مسجد محوری» نامگذاری شده که نشست مشترک بین ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و هیئت امنای مساجد و گردهمایی فرماندهان پایگاه مقاومت با حضور فرمانده سپاه الغدیر از جمله برنامه های این روز است.
وی ادامه داد: چهارشنبه «بسیج، اقتصاد مقاومتی و خدمت رسانی» و اجرای برنامه شکوه هجرت و گردهمایی گروه‌های جهادی و آغاز خدمت رسانی این گروه‌ها در مناطق محروم، پنج شنبه با عنوان «بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی» و اجرای برنامه هایی شامل رزمایش گردان‌های بیت المقدس، اردوها و تمرین‌های تاکتیکی، آمادگی برای گشت‌های محله محور، عطر افشانی قبور گلزار شهدا در تمام محلات به ویژه گلزار شهدای مرکز استان نیز از جمله برنامه‌ ها است.
جوکار با بیان اینکه برای روز جمعه «بسیج، معنویت و انتظار» حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه مرکز استان، برنامه میقات صالحیان در این روز انجام می شود گفت: روز شنبه به نام «جهاد کبیر و استکبار ستیزی» نامگذاری شده که نشست‌های با موضوع استکبار ستیزی، برگزاری مجمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت خواهران اجرای می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد گفت: یکشنبه «جهاد روشنگری و تبیین» و دوشنبه «بسیج و چهل سال افتخار» نامگذاری شده گفت: نشست‌های بصیرتی در رده‌های مقاومت و حماسه حضور بسیجیان در همه اقشار و تجمع چند هزار نفری آنها از دیگر برنامه هاست.

انتهای پیام

captcha