‌۳۰ بانوی مبلغ به نقاط مختلف ‌بجنورد اعزام می‌شوند
کد خبر: 3766009
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
همزمان با هفته وحدت؛

‌۳۰ بانوی مبلغ به نقاط مختلف ‌بجنورد اعزام می‌شوند

گروه معارف ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد از اعزام ۳۰ نفر از مبلغات به نقاط مختلف این شهرستان به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با هفته وحدت خبر داد.

اعزام 30 مبلغه به نقاط مختلف شهرستان بجنورد درهفته وحدت

حجت‌الاسلام ناصرهدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به نقش مهم و اثر‌گذار مبلغات و بانوان فعال فرهنگی در جهت دهی درست فرهنگ عمومی جامعه اظهار کرد: اعزام و ساماندهی برنامه‌های فرهنگی در حوزه بانوان نقش موثری درجلوگیری از بدعت‌ها و خرافات در مراسم‌های مذهبی و فرهنگی دارد، بنابراین فعالان فرهنگی زمینه ارتقاء علمی آموزشی افراد را فراهم می‌کنند.
وی ادامه داد: جلسات خانگی که در حوزه‌های دینی و فرهنگی در حال برگزاری است نقش زیادی در جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد زیرا مادران و دختران جوان در این جلسات حضور دارند و با توجه به اینکه نقش زن در نظام خانواده، نقشی اثرگذار و تعیین کننده بنابراین این حضور در شکل دهی شخصیت نسل آینده اهمیت بسزایی دارد.
هدایتی افزود: دراین راستا برگزاری این جلسات در محافل خانگی بسیاراهمیت پیدا می‌کند و اعزام مبلغات به اینگونه محافل با هدف بصیرت افزایی بیشتر در حوزه‌های فرهنگی،اجتماعی و دینی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته وحدت 30 نفرازمبلغات به نقاط مختلف این شهرستان به منظوراجرای برنامه‌های فرهنگی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام.

captcha