بزرگترین جشنواره قرآنی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3766015
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

بزرگترین جشنواره قرآنی در همدان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر جامعةالقرآن واحد خردسالان همدان از برگزاری بزرگترین جشنواره قرآنی همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در این استان خبر داد.

تقدیر از 670 حافظ خردسال همدانی در بزرگترین جشنواره قرآنی

طاهره روشنیان، مدیر جامعةالقرآن واحد خردسالان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت، بزرگترین جشنواره قرآنی در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره بزرگ قرآنی ساعت 9 صبح روز یکم آذر ماه با تقدیر از 670 حافظ برجسته و دارنده گواهینامه حفظ 1 تا 30 جزء قرآن کریم در تالار قرآن همدان برگزار خواهد شد.

روشنیان با اشاره به اینکه این مراسم ویژه خردسالان و نوجوانان است اضافه کرد: میهمان ویژه این جشنواره، حنانه خلفی، نابغه قرآنی کشور است، مجری برنامه نیز احمد مهدی زاده از شهر مقدس قم خواهد بود.

مدیر جامعه القرآن واحد خردسالان همدان ادامه داد: اختتامیه دوره‌های 2 هزار نفر از قرآن آموزان سال 97 به عنوان مراسم دیگری است که در همان روز در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه ساعت 15 برگزار خواهد شد ادامه داد: در این مراسم از 18 حافظ کل قرآن سال 97 تقدیر به عمل خواهد آمد، تقدیر ویژه نیز از 6 حافظ کل قرآنی که در مسابقات کشوری دانش آموزی حائز رتبه شده‌اند، انجام می شود.

انتهای پیام

captcha