شرکت 5 هزار نفر در ‌مسابقات سپاه پاسداران
کد خبر: 3766017
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

شرکت 5 هزار نفر در ‌مسابقات سپاه پاسداران

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مرکز قرآن معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه از شرکت ۵ هزار نفر در مرحله نیمه نهایی مسابقات سپاه پاسداران در سراسر کشور خبر داد و افزود: از این تعداد هزار و ۱۶ نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

شرکت 5000 نفر در مرحله نیمه نهایی مسابقات سپاه پاسداران

سرهنگ محمد دیانت مدیر مرکز قرآن معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مرحله آزمون انتخابی منطقه‌ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان و نفرات برتر مسابقات نیمه نهایی استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و رده‌های نیروی زمینی و نیروی دریایی مستقر در استان‌های یاد شده امروز 30 آبان ماه به میزبانی سپاه کربلای مازندران در حال برگزاری است.
وی افزود: برگزیدگان این مرحله به مسابقات نهایی سپاه که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.
دیانت تصریح کرد: برگزیدگان مسابقات نهایی سپاه به مسابقات نیروهای مسلح که در سال 98 برگزار می شود راه می‌یابند.
وی افزود: در این مرحله از آزمون مسابقات از یک تیم داوری ثابت که متشکل از داوران ممتاز سپاه پاسداران بودند برای قضاوت استفاده شد.
دیانت با بیان اینکه هر ساله سطح کیفی مسابقات بهتر می‌شود، اظهار کرد: این مسابقات در در 10 رشته از فبیل؛ حفظ 5، 10، 15، 20 و کل، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، مفاهیم سطح یک و مفاهیم سطح دو برگزار شد.
مدیر مرکز قرآن معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه 5 هزار نفر در مرحله نیه نهایی مسابقات سپاه پاسداران در سراسر کشور حضور داشتند، تصریح کرد: از این تعداد هزار و 16 نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.
وی افزود: مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم سپاه در هشت منطقه تا پایان دی ماه جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha