‌خانه‌های قرآن تویسرکان مسابقات قرآنی برگزار می‌کنند
کد خبر: 3766030
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
همزمان با هفته وحدت؛

‌خانه‌های قرآن تویسرکان مسابقات قرآنی برگزار می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری مسابقات قرآن در مؤسسات و خانه‌های قرآن با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم خبر داد.

برگزاری مسابقات قرآن در خانه‌های قرآن تویسرکان

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی کاروند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با هفته وحدت برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.

وی افزود: فعالیت شبکه تبلیغ شهرستان در قالب 75 مبلغ و مبلغه در این ایام، برگزاری 45 گفتمان دینی در مدارس توسط ائمه جماعات و مبلغین پیرامون مباحثی همچون وحدت، دین و زندگی، امامت و ولایت از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

حجت‌الاسلام کاروند اضافه کرد: برگزاری 150 جشن ویژه میلاد پیامبر اکرم(ص) توسط شبکه تبلیغ شهرستان در مساجد، ادارات و مدارس و برگزاری مسابقات فرهنگی در مساجد و هیئات مذهبی پیرامون وحدت از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری مسابقات قرآن در موسسات و خانه‌های قرآن با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم، برپایی 10 ایستگاه صلواتی در سطح شهرستان و برگزاری مسابقه نقاشی در مهد‌های کودک در این هفته خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان آمادگی لازم جهت اعزام مداح به مراسم‌های مختلف مردمی را دارد عنوان کرد: اعزام مداح به اقصی نقاط شهرستان وگردهمایی مداحان از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته وحدت است.

حجت‌الاسلام کاروند گردهمایی روحانیون طرح هجرت، بومی و مسقر و برگزاری نشست‌های علمی با موضوع وحدت در دو پایگاه شورای فرهنگی محلات واقع در تیمور آباد و شهرک وحیدیه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام

captcha