تسهیلات ازدواج؛ پارامتر مهم ترغیب جوانان به این امر
کد خبر: 3766045
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

تسهیلات ازدواج؛ پارامتر مهم ترغیب جوانان به این امر

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان به رتبه برتر بانک ملی در پرداخت وام ازدواج در استان اشاره کرد و گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده افزایش تسهیلات ازدواج پارامتر مهم رغبت جوانان به این امر مقدس است.

تسهیلات ازدواج؛ پارامتر مهم ترغیب جوانان به این امر

به گزارش ایکنا از لرستان، بیژن مقدم بیرانوند، رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان لرستان، امروز چهارشنبه، ۳۰ آبان در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان لرستان در سال‌جاری، اظهارکرد: اثرگذاری وام ازدواج در به ترغیب به امر مقدس ازدواج نقش اساسی داشته است چراکه طبق نطرسنجی‌ها یکی‌از عوامل افزایش ازدواج، افزایش تسهیلات آن بوده است.
وی با تاکید بر حضور مدیران بانک‌ها در ستاد ساماندهی امور جوانان، تصریح کرد: برخی بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج رتبه مطلوبی ندارند.
مقدم پارامتر مهم در افزایش ازدواج را وام ازدواج دانست و گفت: طبق آمار در شش‌ماهه نخست سال کل اعتبار تسهیلات ازدواج بانک‌های استان ۴۳۴۰ میلیارد بود که که ۳۰۵۹ میلیارد از آن مصرف شده است.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان لرستان اعتبار تسهیلات ازدواج بانک‌های خصوصی استان را ۱۶۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۱۰۳ میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده است.
وی با اشاره به این‌که بانک ملی لرستان بیشترین پرداخت وام ازدواج را در سطح کشور دارد، تصریح کرد: اعتبار بانک ملی لرستان ۱۰۴۷ میلیارد بود که ۹۸۲ میلیارد مصرف شده است.
مقدم اولویت اصلی شورای هماهنگی بانک‌ها را پرداخت ازدواج دانست و افزود: نگاه ما به این امر نگاهی اعتقادی است.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان لرستان با بیان این‌که بانک صادرات با ۳۶۱ میلیارد اعتبار تسهیلات ازدواج، ۳۱۸ میلیارد پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: ۲۲ هزار نفر از زوجین لرستانی در شش ماهه نخست امسال تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

انتهای پیام

captcha