جشن بهار مهربانی در همه شهرهای كشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3766073
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

جشن بهار مهربانی در همه شهرهای كشور برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت كشور از برگزاری جشن بهار مهربانی همزمان با هفته وحدت در سراسر کشور خبرداد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور، مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت كشور اعلام کرد: جشن بهار مهربانی همزمان با هفته وحدت با همكاری شهرداری‌ها در سراسر کشور برگزار‌می‌شود.

وی ادامه داد: امسال سعی شد جشن ولادت حضرت محمد(ص) در فضایی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود تا زمینه نشاط مردم و تعمیق هر چه بیشتر پیوندهای وحدت و برادری در جامعه فراهم شود.
جمالی‌نژاد با بیان اینكه براساس گزارش‌های ارسالی بیش از دوهزار برنامه در استان‌ها برگزار می‌شود، اضافه كرد: در تهران برنامه‌های فرهنگی ـ هنری متنوعی در قالب بهار مهربانی با محوریت شهرداری و با همكاری دستگاه‌های ذیربط برای شهروندان پایتخت اجرا می‌شود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های كشور با بیان اینکه جشن‌های مهربانی از 29 آبان تا چهارم آذر در شهرها برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه سعی شده تا فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، آیینی، ورزشی نظیر نمایش‌های خیابانی، اجرای موسیقی، مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی، شعرخوانی، كارگاه های هنری، نكوداشت و .. با هدف ایجاد فضای نشاط در جامعه، مشارکت خانواده‌ها و تحکیم وحدت و برادری در جامعه برگزار‌شود.
وی خاطرنشان كرد: برپایی نمایشگاه های کتاب و صنایع دستی و برگزاری جشنواره‌های غذایی از دیگر برنامه‌های این جشن است.

انتهای پیام

captcha