حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها؛ اثر ممتاز بسیج
کد خبر: 3766093
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها؛ اثر ممتاز بسیج

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تشریح خدمات، آثار و برکات بسیج، اظهار کرد: اخلاص، ازخودگذشتگی، حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها از خصوصیات بسیج است کمااینکه هرگاه خطری متوجه انقلاب بود بسیجیان پای کار آمدند و فتنه‌ها و توطئه‌ها را جمع کردند.

تشریح خدمات بسیج/ به ذلت کشاندن استکبار؛ بالاترین اثر بسیج

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز، سی‌ام آبان در دیدار با فرماندهان مسئولین سپاه و جمعی از بسیجیان لرستان، با بیان این‌که در سایه انقلاب چهره‌هایی را داریم که سرمایه انقلاب هستند، به کارنامه درخشان چهره‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: جنبه‌های مختلف عظمت و ماهیت بسیج مورد بررسی قرار گرفته شده است.
وی با اشاره به آثار و برکات و خدمات بسیج، تصریح کرد:‌ چهره واقعی بسیج را نمایان کنیم و ببینیم در چهل سال انقلاب بسیج چه کرد چراکه بسیج محبوبیت دارد و بازوی قوی انقلاب و ولایت است.

بسیج؛ نهادی کم‌هزینه و پُرثمر

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تشکیل بسیج را از الهامات و الطاف الهی دانست و با ذکر این مطلب که بسیج در طول چهل سال انقلاب یک نهاد کم‌هزینه و پُرثمر بوده است، اضافه کرد: بسیج سراسر برکت و خدمت است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که کم هزینه بودن و پُربرکت بودن بسیج به‌دلیل وجود سه خصوصیت است، اخلاص را نخستین خصوصیت بسیج برشمرد و گفت: دومین خصوصیت بسیج از خودگذشتگی و دیگر خصوصیت آن ولایت‌مداری است چراکه حرکت بسیج بر اساس ولایت است.
این مفسر قرآن‌کریم با ذکر این مطلب که هرچه از عمر بسیج می‌گذرد آثار و برکات آن بیشتر می‌شود، اضافه کرد: خدمات بسیج دوست داشتنی دلنشین است.
وی به نمونه‌هایی از آثار و برکات بسیج اشاره کرد و گفت اولین اثر بسیج رویکرد جوانان به معنویت است این در حالی‌است که پیاده‌روی اربعین با رنگ و بوی بسیج انجام می‌شود.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که پیروزی بر دشمن در دوران دفاع مقدس اوج از خودگذشتگی بسیج در دوران دفاع مقدس بود، افزود: حفظ ارزش‌ها در جامعه به وجود بسیج است، اگر بسیج نباشد ارزش‌ها را پایمال می‌کنند کمااینکه اگر در اداره‌ای بسیج نباشد ارزش‌ها کم‌رنگ است.

حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها؛ اثر ممتاز بسیج

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اثر دیگر بسیج را خدمت‌رسانی به محروم‌ترین روستاهای کشور دانست و افزود: حفظ انقلاب از خطرات و آسیب‌ها اثر دیگر بسیج است چراکه هر گاه خطری متوجه انقلاب بود بسیجیان پای کار آمدند و فتنه‌ها و توطئه‌ها را جمع کردند.

بسیج؛ یار و یاور دولت‌ها در خدمت‌رسانی

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که بسیج علی‌رغم حفظ ارزش‌ها با روحیه انقلابی در طول چهل سال انقلاب یار و یاور دولت‌ها در خدمت‌رسانی به مردم بوده است، اضافه کرد: تامین امنیت انتخابات اشتغالزایی از خدمات دیگر بسیج است.
این مفسر قرآن‌کریم دمیدن روح امید و مقاومت در ملت را اثر بسیج برشمرد و با ذکر این مطلب که هر جا بسیج حاضر شد مردم را امیدوار کرد، خاطرنشان کرد: بسیج هرگز ذلت را نپذیرفته و دست به اجانب دراز نکرد و عزت نفس خود را حفظ کرد.

روح مقاومت از طریق بسیج جریان پیدا می‌کند

وی نابود کردن گروهک‌های صد انقلاب و تروریستی را اثر دیگر بسیج برشمرد و با ذکر این مطلب که روح مقاومت از طریق بسیج جریان پیدا می‌کند، تصریح کرد: داعش با تفکر بسیجی نابود شد و امروز بسیج الگوی مقاومت و بصیرت و الگویی برای حزب‌الله لبنان، مبارزان فلسطینی، انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق است.
آیت‌الله میرعمادی اثر دیگر بسیج را ایجاد امنیت و آرامش برشمرد و با ذکر این مطلب که بسیج پرورش یافته سپاه است که در همه حال یاریگر ملت است، اضافه کرد: بسیج پیش‌برنده اهداف و آرمان‌های امام راحل رهبر و شهداست.
نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان این‌که یادواره‌های شهدا با اخلاص بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: بسیج کار را بدون نقص و عیب انجام می‌دهد و قادر است تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

بسیج فراموش نشدنی است

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد بالاترین اثر بسیج را به ذلت کشاندن استکبار و فراهم نمودن نابودی اسرائیل برشمرد و با ذکر این مطلب که بسیج استکبار جهانی را ذلیل کرد، ادامه داد: آنچه بر ما لازم است نشر تفکر بسیجی است و باید در برابر تفکرات انحرافی مقاومت کنیم و بدانیم بسیج فراموش نشدنی است.

 

انتهای پیام

captcha