۴۴۷۵ لرستانی در صف وام ازدواج هستند
کد خبر: 3766097
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

۴۴۷۵ لرستانی در صف وام ازدواج هستند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به عملکرد مطلوب بانک ملی در پرداخت وام ازدواج، گفت: چهار هزار و ۴۷۵ نفر لرستانی در صف وام ازدواج هستند.

۴۴۷۵ لرستانی در صف وام ازدواج هستند

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، امروز چهارشنبه ۳۰آبان در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی لرستان در سال جدید، اظهارکرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح شهرستان‌ها بر اساس تکالیفی که برعهده دارد تشکیل می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که در شش‌ماه نخست سال گذشته تعداد ۳ جلسه استانی و ۲۲ جلسه شهرستانی تشکیل شد، اظهارکرد: امسال پنج جلسه استانی و ۴۰ جلسه شهرستانی برگزار شده است.
عزیزپور با تاکید بر فرهنگ‌سازی کتاب‌خوانی جوانان، تصریح کرد: بنا شد تا زمینه بیشتر حضور جوانان در کتابخانه‌های عمومی فراهم شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این‌که مدیران دادگستری و صداوسیمای استان کمترین حضور را در ستاد ساماندهی امور جوانان دارند، تصریح کرد: در سه سال گذشته ۳۲ هزار در صف انتظار داشتیم اما امسال ۴۴۷۵ نفر در صف وام ازدواج هستند.
وی ضمن اعلام رضایت از عملکرد خوب بانک ملی در پرداخت وام ازدواج، اضافه کرد: بانک ملی بانک برتر در حوزه پرداخت وام ازدواج است.
عزیزپور با ذکر این مطلب که در سال گذشته ۳۳۴ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شد، اضافه کرد: این در حالی است که امسال تا این لحظه ۳۱۶ میلیارد تومان پرداختی وام ازدواج است.

captcha