امنیت و آرامش کشور نتیجه تعامل بسیج و ناجاست
کد خبر: 3766118
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
خسروانی:

امنیت و آرامش کشور نتیجه تعامل بسیج و ناجاست

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز با اشاره به حاكمیت امنیت و آرامش در كشور این مسئله را نتیجه تعامل بسیج و نیروی انتظامی دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 30 آبان‌ماه در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به حاكمیت امنیت و آرامش در كشور این مسئله را نتیجه تعامل بسیج و نیروی انتظامی دانست و گفت: هر جایی که دو نیروی فداکار بسیج و انتظامی در کنار هم قرار گرفته‌اند حاصل و نتیجه آن خلق امنیت و آرامش برای مردم بوده است.
وی با اشاره به در پیش بودن سی و نهمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان امام راحل گفت: ما توانسته ایم با پشتیبانی مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه، اراده انقلابی ملت را به دشمنان که مدعی ابرقدرتی هستند تحمیل کنیم.
فرمانده ناحیه سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه نوک پیکان هجمه‌های امنیتی به سمت سپاه و نیروی انتظامی است، افزود: شاخص‌ترین رسالت نیروی انتظامی پاسداری از امنیت و آرامش روانی مردم است که به توفیق الهی و تعامل سازنده با نیروی بسیج در این امر سربلند است.
در ادامه دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ضمن ابراز خرسندی از تعامل سازنده نیروی انتظامی و بسیج گفت: دشمنان به صراحت اعلام کردند که قصد ضربه زدن به امنیت شهرهای مذهبی ایران به ویژه شیراز را دارند که به فضل الهی و با همکاری نیروی فداکار بسیج در این پروژه شکست خوردند.
وی گفت: در سال 97 کاهش 70درصدی جرائم و کشف 60درصدی مواد مخدر در شهرستان شیراز نسبت به سال گذشته و احساس امنیت 92 درصدی مردم شیراز طبق نظر سنجی وزارت کشور را داشته‌ایم که این موضوع نشان دهنده تلاش‌ها و تعاملات خوب نیروی انتظامی با بسیج است.
انتهای پیام

captcha