پرداخت ۱۴ هزار مورد کمک فوری به مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 3766128
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

پرداخت ۱۴ هزار مورد کمک فوری به مددجویان کمیته امداد

گروه اجتماعی ـ معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان از پرداخت بیش از ۱۴ هزار و ۴۴۲ مورد کمک فوری به مددجویان و نیازمندان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

پرداخت بیش از 14هزار مورد کمک فوری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، جلال یزدانی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان گزارشی از کمک‌های موردی این نهاد به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ ارائه کرد.
جلال یزدانی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و حل مشکلات آنها در شرایط اقتصادی کنونی رسالت خطیری است که بر‌عهده این نهاد قرار دارد، گفت: علاوه بر مددجویان تحت حمایت که مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند، سایر اقشار آسیب‌پذیر نیز بر اساس ضوابط و آیین‌نامه‌های موجود از خدمات موردی کمیته امداد اصفهان در فصول مختلف بهره‌مند می‌شوند.
وی کمک‌های موردی این نهاد را حمایت‌های فوری و آنی که به شکل بلاعوض و مقطعی به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود، دانست و گفت: تأمین مایحتاج و خرید لوازم ضروری زندگی از جمله مهم‌ترین زمینه‌های پرداخت کمک‌های موردی این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان با اشاره به پرداخت بیش از ۱۴ هزار و ۴۴۲ مورد کمک فوری در این سرفصل گفت: کمیته امداد اصفهان نزدیک به دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این زمینه در شش‌ماهه نخست سال ۹۷ هزینه کرد.
یزدانی منابع این نهاد برای ارائه خدمات به نیازمندان را محدود توصیف کرد و گفت: خیران گرامی و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به ادارات این نهاد در محل سکونت خود، شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* توسط تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد یا استفاده از کارت با شماره ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha