برپایی جشن هفته وحدت در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز
کد خبر: 3766143
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

برپایی جشن هفته وحدت در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز

گروه اجتماعی ـ همزمان با فرا رسیدن ایام هفته وحدت‌ مراسم جشنی همراه با تقدیر از سربازان نمونه در تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم گرامیداشت آغاز هفته وحدت و تقدیر از سربازان نمونه در قالب جشنواره جوان سرباز حضرت علی اكبر(ع) امروز، 30 آبان‌ماه در تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.
در این مراسم امیر بهمن زیاری، فرماندهی تیپ 55 هوابرد به بیان فضائل و كرامات رحمة للعالمین پرداخت و گفت: پیامبر اسلام(ص) اسوه حسنه است و باید اخلاق و سیره این پیامبرعظیم‌الشان(ص) را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.
وی در خصوص جشنواره حضرت علی اكبر(ع) و تجلیل از كاركنان وظیفه افزود: امروز به حمد الهی در كشور عزیزمان امنیت و اقتداری وجود دارد كه به بركت وجود اهل بیت(ع) و وجود جوانان و دلاورمردانی چون شما سربازان گرانقدر و منظم و پرتلاش و باغیرت است.
بهمن زیاری ادامه داد: اگر برگ برگ تاریخ را ورق بزنیم مشاهده خواهیم كرد سربلندی و عزت مردم این سرزمین در تمامی دوران‌ها مرهون انسان‌های وارسته و مخلصی بوده است كه شجاع‌ترین و باغیرت‌ترین مردمان پهنه گیتی بوده‌اند و در كسوت سربازی همواره در راه اعتلای آرمان‌های كشور عزیزمان جانفشانی كرده‌اند و ما امروز میراث‌دار این ارزشها هستیم و برماست كه همچون گذشته در این راه تلاش كنیم.
فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز ادامه داد: در جهت تكریم شما كاركنان وظیفه با عنایت سلسله مراتب ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های مختلفی در نیروی زمینی و سایر نیروها برگزار می‌شود كه یكی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره حضرت علی اكبر(ع) ویژه تجلیل از سربازان نمونه است.
یادآور می‌شود، در ادامه این مراسم گروه‌های هنری به اجرای برنامه برنامه پرداختند و در پایان این مراسم از كاركنان وظیفه نمونه تیپ تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha