جشنواره «امتنان از کارگران» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3766150
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

جشنواره «امتنان از کارگران» در همدان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از برگزاری جشنواره «امتنان از کارگران» در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی نیروهای کار مولد و اشاعه فرهنگ استفاده از فکر جمعی برگزار می‌شود.

جشنواره «امتنان از کارگران» در همدان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، احمد توصیفیان مدیر‌کل این اداره عنوان کرد: ثبت نام این جشنواره همزمان با سراسر کشور تا پنجم آذرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام در این جشنواره برای جامعه هدف آن از ۵ آبان تا ۵ آذر ماه سالجاری خواهد بود، گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرآیند ثبتنام اقدام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین اشاعه فرهنگ استفاده از فکر جمعی در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می شود.

توصیفیان عنوان کرد: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌شود.

توصیفیان با اشاره به شاخص‌های معرفی و ارزیابی کارگر و گروه کار نمونه در سال 97 افزود: ارائه شیوه‌های نوین در کار، افزایش بهروری، اختراع و ابتکار در ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری و خدمات، تولید محصول صنعتی یا کشاورزی در جهت کاهش هزینه‌ها و... از جمله شاخص‌های ارزیابی در این جشنواره هستند.

وی زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی؛ منتخبان‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می‌شوند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان گفت: ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha