مسابقات قرآن هند سوم آذر به کار خود پایان می‌دهد
کد خبر: 3766152
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
با حضور سفیر ایران؛

مسابقات قرآن هند سوم آذر به کار خود پایان می‌دهد

گروه بین‌الملل ــ مسابقات ملی قرآن هند پس از سه روز رقابت میان متسابقان رشته‌های قرائت و حفظ، در سوم آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم اختتامیه مسابقات ملی قرآن هند ساعت 18 روز شنبه 3 آذر(24 نوامبر) با معرفی نفرات برتر این رویداد معنوی به کار خود پایان می‌دهد. این مسابقات در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

از جمله شخصیت‌هایی که در این مراسم حضور دارند می‌توان به علی چگنی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی‌پور، نماینده ولی فقیه در هند و حجت‌الاسلام والمسلمین صالح، نماینده جامعةالمصطفی العالمیة در هند اشاره کرد.

همچنین بمین فاروق، رئیس مؤسسه همالیه از دهرادون(شهری در استان اوتاراکند کشور هند)، فتح پوری، امام جمعه مسجد دهلی، رفیق قاسمی، دبیر جماعت اسلامی هند و محمود مدنی، دبیرکل جمعیت علمای هند نیز مهمان این مراسم هستند.

سه برگزیده نخست، به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران اعزام خواهند شد و هر کدام به ترتیب از اول تا سوم، 25، 15 و 10 هزار روپیه به عنوان جایزه دریافت می‌کنند. 

یادآور می‌شود، این مسابقات در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم و با حضور 116 متسابق، مشتمل بر 36 نفر در رشته حفظ و 80 نفر در رشته قرائت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha