مسئولان بسیجی‌وار خدمت کنند
کد خبر: 3766159
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
امام جمعه زابل:

مسئولان بسیجی‌وار خدمت کنند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا در جمع بسیجیان زابل، گفت: مسئولان باید تفکرات راهبردی بسیج و روحیه گذشت و ایثار را در خود تقویت و بسیجی‌وار خدمت کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، 29 آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع بسیجیان این شهرستان، گفت: حل مشکلات فعلی جامعه صرفا در سایه تفکر ناب بسیجی مرتفع خواهد شد. با جنگ اقتصادی که دشمن روی آن برنامه‌ریزی زیادی کرده‌ است، تنها با همین تفکر که نشأت گرفته از اندیشه‌ها و تفکرات امام راحل است، می‌‌توان مقابله کرد.

وی بیان کرد: شهیدان سرافرازی همچون سردار قاسم میرحسینی، سردار محسن خزائی و حججی که حجتی برای همه ما و تمامی مسئولان باید قرار گیرد، و صدها هزار شهید پاکباخته‌ای که با خون پاک خود از عزت شرف و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند، در سایه همین افکار بسیجی پرورش یافتند.

امام جمعه زابل با توصیه به ترویج روحیه ایثار و فداکاری، اظهار کرد: مسئولان باید تفکرات راهبردی بسیج و روحیه گذشت و ایثار را در خود تقویت و بسیجی‌وار خدمت کنند و در راه دفاع از حقوق مردم و کوتاه کردن دست رانت‌خواران و ویژه‌خواران بدون هیچ واهمه‌ای با قاطعیت تمام گام بردارند.

تشییع پیکر پاک جانباز «حسین کیخا»

مسئولان بسیجی‌وار خدمت کنندخبر دیگر حاکی است، پیکر پاک جانباز شهید «حسین کیخا» روز گذشته، ۲۹ آبان‌ماه، با حضور آیت‌الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، از مسجد جامع تا گلزار شهرت بر روی دستان مردم انقلابی زابل تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

شهید حسین کیخا از بسيجيان سرافراز و جانباز ۷۰% جنگ تحميلی بود که در بيمارستان امام رضا(ع) در مشهد مقدس به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

در این مراسم آیت‌الله سلیمانی از شهید حسین کیخا به‌عنوان اسوه صبر و استقامت یاد کرد و گفت: این جانباز گرانقدر علی‌رغم جانبازی و محدودیت‌های جسمی، فعالیت گسترده‌ای در عرصه‌های اجتماعی داشت و یاد و خاطرش برای همیشه جاودان ماند.

همرزمان شهید نیز دلاورمردی و صبوری وی را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از ویژگی‌های بارز او بیان کردند.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha