حضور ۴۶ متخصص مؤسسه «مرهم» در ایلام
کد خبر: 3766160
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

حضور ۴۶ متخصص مؤسسه «مرهم» در ایلام

گروه اجتماعی ـ متخصصان مؤسسه خیریه مرهم با سرپرستی کلانتر هرمزی با استقبال استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان وارد ایلام شدند.

حضور 46 متخصص موسسه مرهم در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، متخصصان مؤسسه خیریه مرهم با سرپرستی کلانتر هرمزی با استقبال استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان وارد ایلام شدند.
این تیم بعدازظهر امروز، 30 آبان‌ماه در بیمارستان امام خمینی(ره) مستقر خواهند شد و خدمات پزشکی و جراحی از جمله اعمال جراحی شکاف لب و کام، ناهنجاریهای بدو تولد، جمجمه، سر و صورت به بیماران و افراد ثبت‌نام شده ارائه می‌‌دهند.
عبدالجلیل کلانتر هرمزیری، رئیس تیم پزشکی موسسه مرهم در بدو ورود به فرودگاه ایلام اظهار کرد: 46 متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک این تیم از امروز 30 آبان به مدت 5 روز خدمات خود را ارائه می‌دهند .
وی با بیان اینکه  مردمان استان ایلام که مرزها را به خوبی نگهداری و انسانیت، شهامت و شجاعت خود را در 8 سال دفاع مقدس به اثبات رسانده ، مستحق بهترین خدمات از طرف همه‌ی ارکان نظام است، گفت: در تلاشیم بتوانیم درد و گرفتاری فردی که به دلایل متعدد از درمان بازمانده و به سبب هزینه‌های بالا توان انجام جراحی‌ها را نداشته تسکین دهیم و این تیم با جان و دل و متشکل از بهترین متخصصان و جراحان کشور ناهنجاری‌ها و جراحی‌های لازم را انجام می‌دهند .
کلانترهرمزی تصریح کرد: مسئولان استان با تمام امکانات شرایط را برای استقرار این تیم پزشکی مهیا کرده‌اند و در سفر قبلی این تیم به بیرجند با همراهی 36 متخصص بود اما رکورد اعضای تیم در جهان شکسته شد و برای اولین بار بزرگترین تیم کشور متشکل از 46 نفر با تمام خدمات و امکانات وارد این استان شد.
هرمزی ابراز امیدواری کرد: پس از این سفر هیچ مشکل و ناهنجاری تولد و سر و صورت در ایلام باقی نماند و چنین مشکلاتی در استان پاک شود.
در ادامه نیز قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام ‌اظهار کرد: یکی از دلایل سفر این تیم بزرگ پزشکی کمک به استان های کمتر توسعه یافته است که با رایزنی و پیگیری های مستمر آمادگی خود را برای ارائه خدمات رایگان پزشکی به ایلام اعلام کردند.
سلیمانی دشتکی افزود: تیم های درمانی و خیریه های بسیار خوبی وارد ایلام شده اند و ورود این موسسه حرکتی بزرگ در درمان و ترمیم مشکلات مادرزادی و سرو صورت این استان است و حدود 500 نفر برای بهره مندی از خدمات این تیم ثبت نام کرده و بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان، حدود 1000 نفر  ویزیت و 170  نیز عمل جراحی خواهند شد.
انتهای پیام
captcha