تخصیص یك میلیارد و 500 میلیون تومان بن به نمایشگاه كتاب فارس
کد خبر: 3766211
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

تخصیص یك میلیارد و 500 میلیون تومان بن به نمایشگاه كتاب فارس

گروه فرهنگی ـ مدیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه كتاب فارس از تخصیص یك میلیارد و 500 میلیون تومان بن به نمایشگاه كتاب این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مهدی امیدبخش، مدیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه كتاب فارس گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس، از ساعت ١٠ صبح شنبه سومآذر ماه ٩٧ آعاز به کار می‌كند.
وی افزود: این نمایشگاه تا ١٩ آذر ماه ادامه دارد و روزهای تعطیل امکان تمدید ساعت هم هست که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار خواهد شد.
امیدبخش از تخصیص یك میلیارد و 500 میلیون تومان بن به نمایشگاه كتاب این استان خبر داد و گفت: تخفیف ٢٠ درصدی بن در زمان خرید و تا سقف ٢٠ درصد هم ناشر تخفیف خواهد داد و پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان فارس نیز همزمان در نمایشگاه کتاب دایر خواهد بود.
معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد فارس گفت: ساعت برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب سال جاری همچون سال‌های گذشته به‌ صورت یکسره از صبح تا غروب میزبان کتاب‌دوستان است و برنامه‌های فرهنگی ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی بسیاری در حاشیه نمایشگاه تهیه شده است.
وی اضافه كرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب فارس امکان خرید کتاب از کتابفروشی‌های استان با همان درصد تخفیف نمایشگاه فراهم خواهد بود که از طریق جراید و رسانه نشانی کتابفروشی‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیر اجرایی هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس همچنین گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله رونمایی‌ها و گرامیداشت‌ها باعنوان کمیته برنامه‌های فرهنگی ‌ترویجی فعالیت می‌کند و نام برنامه‌های جانبی از آن حذف شده است؛ چراکه فعالیت‌های فرهنگی به هیچ وجه جنبی نیست بلکه در متن نمایشگاه است و تخفیف ٢٠ درصدی بن در زمان خرید و تا سقف ٢٠ درصد هم ناشر تخفیف خواهد داد.
امیدبخش بیان کرد: برنامه‌های امسال برای اولین بار هم در نوبت صبح و هم در نوبت بعد از ظهر با قوت برگزار می‌شود و برای رونمایی از کتاب‌ها سالن برنامه‌های ویژه تدارک دیده شده است و بسیاری از مسائل و مشکلات مردم در سال گذشته آسیب‌ شناسی شده و امسال رفع خواهد شد از جمله ایجاد فضای استراحت برای مردم، ترتیب مناسب غرفه‌ها برای یافتن هرچه سریع ‌تر آن‌ها، حضور گروه‌هایی برای هدایت مردم به غرفه‌های مدنظر،‌ جذب اسپانسر بیشتر در حوزه تبلیغات و گسترش فعالیت‌های تبلیغی از جنوب تا شمال شهر.
وی ادامه داد: هر روز برگزاری نمایشگاه با نام شهر‌هایی نامگذاری می‌شود که از پیش اعلام آمادگی می‌کنند و بخشی از برنامه ‌های فرهنگی حول محور آن شهر‌ها، فرهنگ، آداب و رسوم و نیز معرفی آثار و نویسندگان آن‌ها برگزار خواهد شد؛‌ همچنین هر شب نیز با نام یکی از فعالان فرهنگی نامگذاری خواهد شد و برنامه‌های اختصاصی در این خصوص اجرا می‌شود و در مراسم آغازین از یکی از فعالان فرهنگی در حوزه فارس‌شناسی و شیراز شناسی تقدیر خواهد شد،‌گزینه‌هایی مطرح شده است و یکی از این مفاخر در آیین گشایش معرفی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha