وحدت و همبستگی زمینه‌ساز دفع تحریم‌های دشمنان است
کد خبر: 3766312
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

وحدت و همبستگی زمینه‌ساز دفع تحریم‌های دشمنان است

گروه فرهنگی- نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی و همسویی نیاز داریم، گفت: امروز کشورهای استعمارگر به سرکردگی آمریکا با تحریم های اقتصادی علیه ایران اسلامی حرکت می‌کنند در این راستا وحدت و همبستگی زمینه‌ساز دفع تحریم‌های دشمنان است.

وحدت و همبستگی زمینه‌ساز دفع تحریم‌های دشمنان است

به گزارش ایکنا از کردستان، سیداحسن علوی، نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته، 30 آبان ماه در همایش منادیان وحدت با عنوان «سادات نبوی» در روستای باینجوب برگزار شد، اظهار کرد: در عصری که دنیا پر از ظلمت و نادانی بود نور معرفت و هدایت آسمان هستی را روشن کرد و پرچمدار حیات طیبه پا به عرصه وجود نهاد و دلها به وجد آمد.
وی افزود: پیامبر اکرم(ص) با تمام سختی‌هایی که برای دین مبین اسلام کشید از کودکی مورد آزار و اذیت کفار بود اما رفتار و برخورد ایشان موجب شد تا بسیاری از امپراطوری‌های کشورهای مختلف در برابر گفتار و رفتار ایشان زانو خم کنند.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نور دانایی و تونایی این مژده را داد که تمدن دیگری به وجود می‌آید و تاریخ مشمول تحول عطیمی خواهد شد.
وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی و همسویی نیاز داریم، اعلام کرد: امروز کشورهای استعمارگر به سرکردگی آمریکا با تحریم های اقتصادی علیه ایران اسلامی حرکت می‌کنند در این راستا وحدت و همبستگی زمینه‌ساز دفع تحریم های دشمنان است.
علوی بیان کرد: ایران دارای قدرت بازدارندگی در برابر جنگ نامتقارن است اما باید ما مردم ایران وحدت و انسجام خود را که مورد تاکید مقام معظم رهبری در سفر به کردستان بوده است، حفظ کنیم.
وی افزود: همایش منادیان سنت حسنه‌ای است که هر سال توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان تکرار می‌شود و تکرار اینگونه مراسم و برنامه‌ها به وحدت و همبستگی می‌انجامد.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: امیدواریم به برکت این ماه مولود مشکلات اقتصادی ایران حل شود و به آرامش و ساحل نجات هدایت شویم.
لازم بذکر است؛ دهمین همایش منادیان وحدت و سومین همایش سادات نبوی به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه و اداره اوقاف و امور خیریه در روستای باینچوب از توابع سنندج برگزار شد.
یادآور می شود؛ دف نوازی و مولودی‌خوانی گروه نوای رحمت و پیشکسوتان روستای باینچوب از جمله برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
انتهای پیام

captcha