داوران خارجی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت معرفی شدند
کد خبر: 3766447
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

داوران خارجی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت معرفی شدند

گروه هنر ــ داوری فیلم‌های سینمایی و مستند و بخش عماد مغنیه ۸ داور خارجی از کشورهای ونزوئلا، شیلی، آمریکا، آرزژانتین، تانزانیا، بنگلادش، تونس و لبنان در ترکیب هیئت‌های داوری حضور دارند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، در این دوره جشنواره در بخش‌های مسابقه بین‌الملل اعم از: داوری فیلم‌های سنمایی و مستند و بخش عماد مغنیه ۸ داور خارجی از کشورهای ونزوئلا، شیلی، آمریکا، آرژانتین، تانزانیا، بنگلادش، تونس و لبنان در ترکیب هیئت‌های داوری حضور دارند.

مستندی از فرزند یکی از مشاوران نزدیک خانواده کلینتون

دن کوهن روزنامه نگار، خبرنگار RT America در واشنگتن و مستندساز، همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی روزهای ۵ تا ۹ آذرماه جاری به ایران می آید. دن کوهن پیش از پیوستن به شبکه تلویزیونی RT، همکاری گسترده‌ای با بسیاری از رسانه‌های تلویزیونی و اینترنتی در مورد فلسطین داشته است. فیلم «کشتن غزه» مستند جنجالی است که او به همراه مکس بلومنتال ساخته و در جشنواره مقاومت حضور دارد.

معرفی داوران فیلم‌های مستند

هیئت داوران این بخش به این ترتیب است؛ حبیب احمدزاده، شهاب اسفندیاری، رضا برجی، سلیم غفوری، بیژن نوباوه وطن در این بخش 62 اثر مستند با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از 5 تا 9 آذر ماه جاری به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha