پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت افتتاح می‌شود
کد خبر: 3766973
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت افتتاح می‌شود

گروه هنر ــ آئین افتتاح پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاوم، امروز 5 آذرماه، با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم مقاومت امروز افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی عصر امروز، دوشنبه ۵ آذرماه آغاز می‌شود. ۴۲ سینماگر از ۲۴ کشور جهان در این رویداد حضور پیدا کرد‌ه‌اند. در این مراسم برگزیدگان چهل سال سینمای مقاومت از میان ۲۵۰ عنوان فیلم سینمایی در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین فیلنامه‌نویس و بهترین بازیگر معرفی می‌شوند. همچنین بهترین فیلم‌های کوتاه این دوره جشنواره نیز در این مراسم معرفی و تقدیر می‌شوند.
پخش وله‌های مرتبط با چهل سال سینمای مقاومت، اهدای جایزه به برگزیدگان فیلم‌های کوتاه، برپایی مراسم نکوداشت چهار سینماگر؛ حبیب‌الله کاسه ساز، یدالله صمدی، سیدضیاء الدین دری و حمید آخوندی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم است. همچنین، از روز سه‌شنبه، ۶ آذر ۱۸۸ فیلمساز شامل ۱۶۴ فیلمساز داخلی و ۲۴ فیلمساز خارجی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
یادآور می‌شود، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از ۵ تا ۹ آذرماه به دبیری محمد خزاعی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha