رقابت بسیجیان فعال حوزه فضای مجازی
کد خبر: 3767429
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

رقابت بسیجیان فعال حوزه فضای مجازی

گروه فناوری اطلاعات ــ مسئول سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین از برپایی اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج خبر داد و گفت: متخصصان تولید دیجیتال طی 48 ساعت به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

به گزارش ایکنا؛ مسلم معین، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج مستضعفین امروز ششم آذرماه، با حضور در نشستی خبری به تبیین جزئیات گردهمایی فعالان بسیجی حوزه فضای مجازی پرداخت و گفت: این سازمان با ارائه مدلی بنیادین فعالیت خود را در حوزه فضای مجازی در سه حوزه اصلی و ۱۳ زیر لایه آغاز کرده است و با توجه به مردم پایه بودن بسیج، سعی در ایجاد تشکیل شبکه مردمی سایبری انقلاب دارد.

وی از برپایی اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج خبر داد و گفت: این گردهمایی از هشتم تا 10 آذرماه، برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوعی است که از جمله می‌توان به رقابت ۴۸ ساعته متخصصان تولید دیجیتال اشاره کرد.

وی ادامه داد: ۳۰۰ نفر از بسیجیان فعال در حوزه فضای مجازی در قالب 100 تیم تخصصی از سراسر کشور در روزهای هشتم و 9 آذرماه، گردهم می‌آیند و در سه محور نرم‌افزار تلفن همراه، بازی‌های ویژه تلفن همراه و انیمیشن‌های کوتاه دو بعدی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

معین تمایز این دوره از رقابت‌ها را مشخص نبودن موضوع پیش از شروع رقابت دانست و اظهار کرد: بسیجیان فعال حوزه فضای مجازی در سالن پنج آذر بسیج گردهم می‌آیند و پس از اعلام موضوع این دوره از رقابت‌ها اقدام به تولید و طراحی محصولات مینیمال در حوزه فضای مجازی می‌کنند.

ایجاد نهضت تولید محتوای انقلابی

وی استعدادیابی و ایجاد نهضت تولید محتوا را از جمله اهداف برپایی این رویداد ۴۸ ساعته رقابتی دانست و گفت: این رقابت‌ها از صبح روز هشتم آذر‌ماه، با حضور شخصیت‌های فعال حوزه مجازی آغاز می‌شود و تا صبح روز 10 آذر نیز ادامه دارد. پس از داوری آثار، همزمان با برپایی مراسم اختتامیه از برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها تجلیل به عمل می‌آید.

حمایت از طرح‌های برگزیده

معین با بیان اینکه طرح‌های برگزیده از سوی سازمان بسیج فضای مجازی مورد حمایت قرار می‌گیرند، اظهار کرد: اگر استعدادی در حوزه تولید محتوای مجازی وجود داشته باشد، بعد از بررسی‌های فنی و تخصصی به اندازه وسع و توان بسیج مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی از دیگر بخش‌های این گردهمایی را اجتماع فعالان بسیجی در عرصه فضای مجازی معرفی کرد و گفت: در روز 10 آذرماه از ساعت 14 تا 17، هزار نفر از فعالان بسیجی سراسر کشور گردهم می‌آیند تا به بحث و تبادل نظر با یکدیگر بپردازند و از نظرات و ایده‌های میهمانان ویژه نیز بهره‌مند شوند.

معین از دیگر بخش‌های این مراسم را رونمایی از تولیدات سازمان فضای مجازی بسیج برشمرد و اظهار کرد: انیمیشن‌های بومی شده با توان بچه‌های بسیجی در این مراسم رونمایی می‌شود.

وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه را 10 آذرماه، از ساعت 18 تا 21:30 بیان کرد و گفت: در این مراسم علاوه بر تجلیل از برگزیدگان رویداد ۴۸ ساعته از فعالان برتر بسیجی و جریان انقلاب در حوزه فعالیت فضای مجازی همچون بهترین‌های پویانمایی‌، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، خلاقیت‌ها و ... تجلیل به عمل می‌آید.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای سازمان فضای مجازی بسیج از دیگر مواردی بود که معین از آن سخن گفت و اظهار کرد: توانمندی‌های داخلی بسیج در عرصه‌های تولیدات تخصصی فضای مجازی در 14 حوزه مختلف به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین در این مراسم از بازی «تابستان سیاه» با موضوع وقایع دهه ۶۰ و ترور چهره‌های جریان انقلاب، سامانه آموزش مجازی بسیج که قابلیت برگزاری دوره‌های تخصصی و ارتباطات مجازی را دارد، رونمایی بعمل می‌آید.

معین رونمایی از پویانمایی‌های واقعیت مجازی را از دیگر بخش‌های این گردهم‌آیی معرفی و بیان کرد: در این مراسم از خانواده شهیدان طاها اقدامی و حدادیان نیز تجلیل می شود.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۲۲:۱۶
0
0
با سلام. اهداف از پیش تعیین شده . بدلیل عدم ارزیابی عملکرد . صرفا n منهای ۹ ش به نتیجه میرسد . همه مسیولین را به دوئل فرهنگی دعوت می کنم . هیچ اراده ای برای ارتقای سطح اسلام بینشی در راستای منویات فرمانده جهان اسلام وجود ندارد . با احترام
captcha