امنیت و پیشرفت کشور مرهون نیروهای مردمی بسیج است
کد خبر: 3767509
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
رحمانی:

امنیت و پیشرفت کشور مرهون نیروهای مردمی بسیج است

گروه سیاست و اقتصاد ـ سرپرست استانداری فارس گفت: امنیتی که امروز کشورمان به آن می‌بالد و زیربنای هرگونه توسعه و پیشرفتی محسوب می‌شود مرهون حضور نیروهای مردمی بسیج در جامعه است که موجب می‌شود بدخواهان و دشمنان ایران هرگز نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، یدالله رحمانی در همایش طلایه داران بسبج ادارات کل استان، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج با تأکید بر اینکه بسیج، اتحاد و وحدت بی نظیری از اقشار مختلف مردم در راستای رسیدن به اهداف والای نظام و ملت همیشه سر افراز ایران است، افزود: امام خمینی(ره) به خوبی این قابلیت و توان بالقوه را شناسایی کرد و با اعتقاد راسخ به اراده و عزم ملت ایران برای انجام فعالیت‌های بزرگ و خلق رویدادهای سترگ و تاریخی، اعتماد خود به مردم را با تشکیل سازمان بسیج مستضعفین نشان داد.
سرپرست استانداری فارس گفت: نظام جمهوری اسلامی از آغازین سال‌های تشکیل تاکنون در همه عرصه‌های سخت و حساس که نیاز مبرم به فداکاری انسان‌های از خود گذشته داشته است، مدیون بسیج است.
رحمانی با بیان اینکه بسیجیان با حضور مخلصانه در جنگ تحمیلی و دفاع از کشور عزیزمان درخشان ترین صفحات تاریخ این سرزمین را رقم زدند، گفت: هجوم رژیم بعث عراق به کشورمان نه تنها به قصد تصرف خاک بلکه با هدف ساکت کردن ندای حق‌طلبی و آرمان‌خواهی ملت ایران و ترساندن همه ملت‌های آزاده و حق طلب جهان صورت گرفت، اما دفع شر رژیم بعث عراق، حماسه بزرگی بود که با مجاهدت و از خودگذشتگی همه ملت ایران و نیروهای مسلح صورت گرفت و بسیج نیز به عنوان نیرویی برآمده از متن مردم شهیدپرور و فداکار ایران، زیباترین صحنه‌های عروج انسانی را در این عرصه به تصویر کشیدند.
سرپرست استانداری فارس، خون سرخ شهدای بسیج را آبروی ملت بزرگ ایران دانست و یادآور شد: قطعاً نسل‌های آینده این مرز و بوم با سرافرازی و افتخار از جانفشانی‌ها و مقاومت پیروزمندانه بسیجیان در برابر مهاجمان تا دندان مسلح که از طرف همه ابرقدرت‌های دنیا پشتیبانی می شدند، سخن خواهند گفت.
وی با اشاره به اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس از همه ظرفیت‌های مردمی و اقشار گوناگون بهره برد، اظهار کرد: پزشکان، مهندسان، معلمان، دانشجویان، کارگران، اصناف و دانش‌آموزان در این مسیر از خود گذشتند تا آرمان‌های بلند اسلامی محقق شود و پس از دفاع مقدس نیز در عرصه‌های مختلف و خطیری که ملت ایران نیازمند فداکاری فرزندان بسیجی خود بوده است، سازمان بسیج به میدان آمده و اتفاقات مهمی را رقم زده است.
سرپرست استانداری فارس گفت: تبیین کارکرد بسیج در جمهوری اسلامی ایران از این حیث‌داری ارزش و اهمیت است که دارای رویکردی نوین و اختصاصی است و در واقع این رویکرد جدید برخلاف نظریه جامعه شناختی است که حرکت مردمی را برای انقلاب ضروری می‌داند اما پس از تشکیل نهادهای قانونی، بسیج عمومی را لازم نمی‌دانند و جلوی هر حرکت اجتماعی و مردمی را می‌گیرند.
سرپرست استانداری فارس با بیان اینکه رویکرد نوین جمهوری اسلامی به بسیج، موجب شد نیروهای مردمی، پس از انقلاب، منفعل نشده بلکه در جهت حفاظت و حراست از انقلاب، به راه خود ادامه دهند، تأکید کرد: امنیتی که امروز کشورمان به آن می‌بالد و زیربنای هرگونه توسعه و پیشرفتی محسوب می‌شود مرهون حضور نیروهای مردمی بسیج در جامعه است که موجب می‌شود بدخواهان و دشمنان ایران عزیز هرگز نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند .
وی بیان كرد همچنان اعتقاد داریم که تداوم حرکت موفق و رو به رشد ملت ایران در همه زمینه های علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیازمند حضور پررنگ بسیج و زنده ماندن یاد و نام بسیج است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۶:۳۰
0
0
بسیار سنجیده و خوب سخن گفتند و بسیج رو به زیبایی تفسیر کردند
captcha