«سیری در قلمرو شعر نبوی» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3767840
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

«سیری در قلمرو شعر نبوی» رونمایی می‌شود

گروه ادب ــ کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در قم رونمایی می‌شود.

«سیری در قلمرو شعر نبوی» رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا؛ «شب شعر رسول مهربانی» به همراه رونمایی از کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» با حضور و شعرخوانی اساتید و شاعران برجسته شیعه و اهل سنت و با سخنرانی آیت الله محسن اراکی؛ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هشتم آذرماه در قم برگزار می‌شود.

از جمله شاعرانی که در این مراسم شرکت می‌کنند، می‌توان به محمدعلی مجاهدی، حجت‌الاسلام زکریا اخلاقی، حجت‌الاسلام جواد محمدزمانی، ناصر فیض، عدنان مرادی، مهدی جهاندار، میلاد عرفان‌پور، راشد سیدزاده، عباس احمدی، مجتبی خرسندی، محسن کاویانی، سید محمدجواد شرافت و ... اشاره کرد.

کتاب «سیری در قلمرو شعر نبوی» به موضوعاتي نظير «گستره موضوعی شعر آيينی» و «تعريف شعر نبوی» می‌پردازد و اشعار مرتبط با پيامبر از قرن هفتم تا دوران معاصر را بررسی كرده است. در اين كتاب نفيس، اشعار بيش از 170 شاعر بررسی شده و به مسائل محتوايی و معنايی شعر آيينی پرداخته شده است.

مراسم رونمايی از اين كتاب، پنجشنبه هشتم آذرماه از ساعت ١٨ در سالن همایش شهید سیدمرتضی آوینی واقع در بلوار جمهوری، نبش کوچه ٢٨، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha