قانون اساسی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است
کد خبر: 3768220
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
خطیب نماز جمعه شهرکرد:

قانون اساسی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: قانون اساسی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب و برگرفته از متون اسلام ناب است

قانون اساسی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، 9 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: تمام قوانین مجلس می‌بایست منطبق با قانون اساسی باشد.

وی با اشاره به شهادت شهید مدرس افزود: شهید سید حسن مدرس قهرمان مبارزه با استبداد و استعمار بوده و دیانت، معنویت، شجاعت، شهامت، ایمان و تقوا از جمله ویژگی‌های مهم شهید مدرس بوده است.
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: امروزه شهید مدرس بهترین الگو برای نمایندگان است و مجلسی که شجاع و خداترس بوده و تمامیت انقلاب، ولایت دینی، انگیزه‌های ایمانی و منافع کشور و انقلاب را مدنظر بگیرد، بهتر از هر زمان می‌تواند راه‌گشا و خدمتگزار باشد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: لازم است نمایندگان مجلس دیدگاه‌های سیاسی، جناح‌گرایی و منفعت‌طلبی فردی را کنار گذاشته، ایمان، تقوا و ترس از خداوند را مدنظر بگیرند و به معنای واقعی تلاش کنند تا شاهد مجلسی در تراز انقلاب اسلامی باشیم.
امام جمعه شهرکرد بیان کرد: نیروی دریای یکی از مجموعه‌های مقتدر و توانمند با تجهیزات مدرن است که توان مقابله با دشمن و صیانت از مرزهای آبی را در حد بالا دارد.
وی در ادامه بیان کرد: نیروی دریایی با وجود سختی‌های فراوان مرزهای آبی را که حدود یک سوم از مرز‌های کشور را در بر گرفته حفاظت کرده و امنیت بخشده است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: همواره دشمنان در تلاش برای آسیب زدن از سوی مرزهای آبی کشور بوده‌اند که نیروی دریایی تا کنون این اجازه را به آن‌ها نداده و فتنه‌ها و سنگ‌های که انداخته‌اند دامان خودشان را گرفته است.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به روز جهانی بیمه و معلولان، گفت: این دو مهم از عرصه‌های مهم خدمت رسانی به اقشار آسیب‌پذیر است و امید است که خدمات آنگونه که باید ارائه شود.
وی در پایان تصریح کرد: آنچه که انسان را به اوج سعادت می‌رساند خضوع و خشوع در برابر خداوند است چراکه غفلت از خدا بدترین نوع فراموشی است.
انتهای پیام

captcha