کیفیت نمایشگاه کتاب فارس و میزان استقبال از آن ‌خوب بود
کد خبر: 3768420
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
رحمانی در گفت وگو با ایکنا:

کیفیت نمایشگاه کتاب فارس و میزان استقبال از آن ‌خوب بود

گروه فرهنگی ـ سرپرست استانداری فارس معتقد است که کیفیت نمایشگاه امسال کتاب این استان و میزان استقبال از آن بسیار خوب بود.

یدالله رحمانی، سرپرست استانداری فارس در حاشیه برپایی هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس در گفت‌و‌گو با ایکنا از فارس، کیفیت نمایشگاه امسال را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: هر بخشی که از این نمایشگاه بازدید کردم خوب بود و برایم جالب بود.
وی با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه امسال بسیار خوب بود، افزود: تمام بن‌های امسال به فروش رفت که این نشان می‌دهد استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه امسال شده است.
رحمانی اظهار کرد: در گفت‌و‌گویی که با غرفه‌داران داشتم همگی از میزان فروششان راضی بودند و حتی برخی ابراز نگرانی می‌کردند که مبادا موجودی کتابشان کم بیاید.
سرپرست استانداری فارس بیان کرد: هم نظم و هم کیفیت نمایشگاه امسال بسیار در‌خور توجه بود و این مسئله را از ناشرانی که از استان‌های دیگر آمده بودند، جویا شدم که آنها نیز اذعان داشتند که نمایشگاه شیراز یک خاطره خوب برای آنان خواهد بود.
وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا نقطه ضعفی نیز در این نمایشگاه مشاهده کرده است، گفت: شاید ایراداتی وجود داشت اما اینقدر عظمت کار و کیفیت آن بالا بود که اصلاً این ایرادها به چشم نمی‌آمد.
انتهای پیام

captcha