شهید مدرس عنصر فقاهت و شجاعت است
کد خبر: 3768480
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

شهید مدرس عنصر فقاهت و شجاعت است

گروه شهرستان‌ها- امام جمعه کاشمر از شهید مدرس به عنوان عنصر فقاهت و شجاعت نام برد و گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت شهید مدرس یکی از مصادیق تعظیم شعائر دینی است.

شهید مدرس عنصر فقاهت و شجاعت است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی، امروز 10آذرماه در مراسم هشتادویکمین سالگرد شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس که با حضور نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس و فرمانداران سه شهرستان کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن و جمعی مسئولان دیگر در محل زیارتگاه این اسوه سیاست و دیانت برگزار شد، اظهار کرد: از شهید مدرس به عنوان عنصر فقاهت و شجاعت نام برد و اظهار کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت شهید مدرس یکی از مصادیق تعظیم شعائر دینی است.

طباطبایی با اشاره به اینکه آرامگاه شهید مدرس به قطب فرهنگی بزرگ در استان و کشور تبدیل شده است، یاد و خاطره تولیت فقید آستان قدس رضوی آیت الله طبسی که درتوسعه این زیارتگاه سهم ارزشمندی داشتند را گرامی داشت. همچنین باید افتخار کرد که حسن همجواری با تربت پاک این عالم بزرگوار را داریم.

امام جمعه  کاشمر تصریح کرد: باید به مقام والای شهید مدرس ارج نهاد. اگر به کسی که جان خود را در راه خدا فدا کرده و آن را تقدیم ذات حضرت حق می‌کند شهید چرا که لحظه شهادت او، ملائکه به بالین شهید حضور می‌یابند و یکی از گواهان روز قیامت شهدا هستند و اینکه در روز قیامت خدا و ملائکه بر رستگاری شهید گواهی و شهادت می‌دهند.


انتهای پیام

captcha