برگزیدگان جشنواره سراسری شعر باران مشخص شدند
کد خبر: 3768488
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

برگزیدگان جشنواره سراسری شعر باران مشخص شدند

گروه فرهنگی ـ با انجام داوری نهایی، نفرات برتر دومین جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران كه با موضوع مدح و منقبت حضرت زهرا(س) و به‌همت جهاد دانشگاهی فارس برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، ژیلا علیپوریان، دبیر اجرایی دومین جشنواره‌ سراسری دانشجویی شعر باران امروز، 10 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: با مشخص شدن نفرات برتر دومین جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران، از برترین‌ها در مراسم اختتامیه که زمستان امسال برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران، به همت جهاد دانشگاهی استان فارس برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس و با همراهی سازمان دانشجویان با مرکزیت شیراز برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران اضافه كرد: این جشنواره، در قالب طرح جامع هفت شهر شایستگی تدوین و توسط جهاد دانشگاهی استان فارس اجرایی شده است.
علیپوریان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را به لحاظ كمی و كیفی مطلوب ارزیابی و با یادآوری اینکه بالغ بر 3 هزار و 241 اثر از سراسر کشور توسط دبیرخانه دریافت شد، اضافه كرد: استقبال دانشجویان سراسر کشور از این دوره‌ جشنواره شعر باران، کم نظیر بوده است.
وی با بیان اینكه مطلوبیت كیفی آثار، كار داوران را دشوار كرده بود، گفت: محوریت این جشنواره، شعر مدح حضرت فاطمه زهرا(س) بود.
علیپوریان بیان كرد: داوران از میان آثار خوب رسیده به دبیرخانه، 5 اثر را در بخش آزاد و یک اثر را در بخش ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان آثار برتر انتخاب کرده‌اند.
به گفته دبیر اجرایی دومین جشنواره شعر باران، مراسم اختتامیه این جشنواره سراسری دانشجویی قرار است زمستان امسال در شیراز برگزار شود که زمان دقیق آن اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام

captcha