گردهمایی بنیاد زنان مسلمان خانه‌دار در تایلند
کد خبر: 3768524
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
با حضور همسر سفیر ایران برگزار شد؛

گردهمایی بنیاد زنان مسلمان خانه‌دار در تایلند

گروه بین‌الملل ـ گردهمایی خیرخواهانه بنیاد زنان مسلمان خانه‌دار تایلند با حضور همسر سفیر و همسر رایزن فرهنگی ایران در بانکوک برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ گردهمایی سالانه بنیاد زنان مسلمان (خانه‌دار) تایلند به مدیریت حاجه دارا، با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در تایلند برگزار شد.

در این مراسم که همه ساله برگزار می‌شود، حامیان فعالیت‌های خیریه و حمایت از کودکان نیازمند و غالباً مسلمان با حضور مقامات پادشاهی، دولتی و نمایندگی کشورهای مختلف در اجتماعی بزرگ گردهم آمده و در امور خیریه از جمله تأمین هزینه‌های آموزشی کودکان بی‌سرپرست و یا ناتوان از تأمین هزینه‌های آموزشی، مشارکت و همکاری می‌كنند.

در برنامه امسال نیز همسر سفیر و همسر رایزن فرهنگی ایران در تایلند در کنار یکی از بانوان خانواده پادشاهی تایلند و سایر مقامات دولتی و شخصیت‌های فرهنگی از سراسر تایلند، شرکت كردند و هدایایی را به رسم یادبود به نیازمندان اهدا كردند.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از محصولات و آثار فرهنگی و هنری شرکت‌کنندگان در معرض دید علاقمندان و شرکت‌کنندگان بخش‌های دولتی و خصوصی قرار می‌گیرد. در همین ارتباط هنر و صنایع دستی عرضه شده رایزنی فرهنگی كشورمان هم عرضه شد و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

گفتنی است، حاجه دارا، رئیس این بنیاد در شهریورماه امسال و به پیشنهاد رایزنی فرهگنی ایران در تایلند طی سفر به مشهد مقدس به عنوان یكی از چهار بانوی برگزیده در سطح جهانی موفق به دریافت دومین جایزه بین‌المللی گوهرشاد شد.

انتهای پیام

captcha