مرحله نخست مسابقات «قرآن و عترت رسانه ملی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3768748
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
در قزوین؛

مرحله نخست مسابقات «قرآن و عترت رسانه ملی» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیر برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات «قرآن و عترت رسانه ملی» گفت: مرحله اول بخش‌های کتبی و شفاهی این دوره از مسابقات در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ آذرماه برگزار می‌شود.

مرحله نخست مسابقات «قرآن و عترت رسانه ملی» برگزار می شود

حسن اکبری، دبیر برگزاری «پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی» صداوسیمای مرکز استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: این دوره از مسابقات بین همکاران شاغل و بازنشسته رسانه ملی و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: گروه‌های مختلف برادران، خواهران، نوجوانان و خردسالان رسانه ملی در بخش‌های کتبی، شفاهی و مسابقات جنبی «پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی» شرکت کرده اند که از جمله آن می توان به رشته‌های حفظ 3 جزء، حفظ یک جزء، روخوانی قرآن کریم، قرائت و ترتیل‌خوانی قرآن کریم، مسابقه کتبی تفسیر جزء سی‌ام قرآن و بخش‌های جنبی نظیر پژوهش قرآنی، تذهیب، فیلم کوتاه، نماهنگ، وله، آنونس و فضای مجازی مسابقات اشاره کرد.
اکبری اضافه کرد: دبیرخانه قرآن و عترت مرکز قزوین برای همه بخش‌های این دوره از مسابقات کمیته‌ای تشکیل داده است که با توجه به جدول زمان‌بندی تا پایان آذرماه این جلسات برگزار می‌شود.
دبیر برگزاری «پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی» صداوسیمای مرکز استان قزوین بیان کرد: مرحله اول بخش‌های کتبی و شفاهی این دوره از مسابقات در تاریخ‌های 18 و 19 آذرماه برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: آثار همکاران شرکت‌کننده در بخش جنبی شامل آثار کوتاه رسانه‌ای به‌صورت تخصصی و محتوایی توسط کمیته این بخش ارزیابی و بررسی می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین آثار رسانه‌ای هر کدام از همکاران شرکت‌کننده توسط اعضاء این کمیته که همگی از کارشناسان قرآنی مرکز هستند، به لحاظ تناسب آیات انتخاب‌شده با موضوع اثر ارزیابی و مورد تائید یا اصلاح قرار می‌گیرد.
اکبری در پایان زمان برگزاری آزمون این مسابقات را چنین دانست: نیمه دوم آذرماه آزمون سراسری برگزار می‌شود، همچنین مراسم افتتاحیه و اختتامیه مرحله نهایی و کشوری «پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی» نیز دی‌ماه خواهد بود.
انتهای پیام

captcha