درخشش «دوئت تنهایی» در جشنواره ملی لاله‌های سرخ
کد خبر: 3768825
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

درخشش «دوئت تنهایی» در جشنواره ملی لاله‌های سرخ

گروه فرهنگی - نمایش «دوئت تنهایی» از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین، در جشنواره ملی لاله‌های سرخ اندیمشک درخشید.

درخشش «دوئت تنهایی» در جشنواره لاله‌های سرخ

به گزارش ایکنا از قزوین، نمایش «دوئت تنهایی» توانست در بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک سه مقام را کسب کند.
میثم ملازینل در بخش کارگردانی، میثم گودرزی در بخش بازیگری و سارا الهیان در بخش نمایشنامه‌نویسی عنوان‌های سوم را به خود اختصاص دادند.
این نمایش از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین است و پیش از این نیز در بیستمین جشنواره تئاتر استان قزوین موفق به کسب عنوان‌های بهترین طراحی پوستر، طراحی صحنه و موسیقی و نیز تقدیر در بخش گریم، مقام نخست بازیگری زن، مقام اول بازیگری مرد و مقام دوم کارگردانی شده بود.
نمایش «دوئت تنهایی» نوشته سارا الهیان و طراحی و کارگردانی «میثم ملازینل»، داستان زن‌وشوهری به نام بیژن و فروغ را روایت می‌کند که از تهران مهاجرت کرده و به‌ناچار در شهر طبس زندگی می‌کنند ، صبح یک روز معدنی که بیژن در آن مشغول به کار بود آوار شده و ۴۰ نفر در آن مدفون می‌شوند، برحسب‌تصادف نام بیژن هم در لیست مدفون‌شدگان اعلام می‌شود در این میان فکری به ذهن بیژن و فروغ می‌رسد و ادامه ماجرا اتفاق می‌افتد.
در «دوئت تنهایی» میثم گودرزی، لیلا شاقلانی، محمد قویدل و حامد خسروی به ایفای نقش می‌پردازند و مرتضی نجفی طراحی صحنه و مهدی احمدی آهنگسازی این نمایش را انجام داده‌اند.
یادآوری می‌شود که بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ 5 تا 9 آذر در اندیمشک و با داوری اصغر همت، کورش نریمانی و شهرام گیل‌آبادی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha