اجرای نمایش «سی وطنُم» در کانون بسیج رشت
کد خبر: 3768848
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

اجرای نمایش «سی وطنُم» در کانون بسیج رشت

گروه فرهنگی ـ مسئول کانون بسیج هنرمندان رشت از اجرای تئاتر «سی وطنُم» خبر داد و گفت: این نمایش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با هدف نمایش نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس به اجرا درآمده است.

اجرای نمایش «سی وطنُم» در کانون بسیج رشت

سید مرتضی جلوه، مسئول کانون بسیج هنرمندان رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از اجرای تئاتر «سی وطنُم» خبر داد و اظهار کرد: تئاتر «سی وطنُم» به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با هدف نمایش نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس به اجرا درآمده است.

جلوه با بیان اینکه این تئاتر ساعت 19 عصر 7 و 8 آذرماه جاری در کانون بسیج جوانان رشت به روی صحنه رفت، افزود: به‌دلیل استقبال از این نمایش، اجرای آن برای 11 و 12 آذرماه هم تمدید شد.

وی با بیان اینکه 6 هنرور اجرای این نمایش را به‌عهده دارند، گفت: این نمایش روایتگر تلاش و مقاومت چهار دختری است که با اینکه والدین‌شان را در دفاع مقدس از دست داده‌اند، اما همچنان برای دفاع از خاک وطن‌شان در مقابل ظلم و ستم دشمنان بعثی مردانه ایستادگی می‌کنند.

جلوه، با بیان اینکه متاسفانه کمتر به نقش زنان در دفاع مقدس پرداخته شده است، تصریح کرد: در تلاشیم تا با استفاده از ابزار هنر جامعه را با رشادت‌ها و دلاوری‌های زنان در عرصه دفاع مقدس آشنا کنیم.

انتهای پیام

captcha