اجلاس نماز در شهرستان کیار برگزار شد
کد خبر: 3768897
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

اجلاس نماز در شهرستان کیار برگزار شد

گروه فرهنگی‌ ـ رئیس اداره‌‌ تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان کیار از برگزاری چهارمین اجلاس نماز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، محمد منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار و دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان با اعلام این خبر افزود: برگزاری اجلاس نماز با موضوع «شیوه‌های دعوت به نماز» در روز، ۱۱ آذرماه با حضور حداکثری ادارات و عموم مردم در مرکز شهرستان کیار بر گزار شد.

‌منصوری‌ ‌گفت: در این اجلاس از یک روحانی نمونه، موذن نمونه، خادم نمونه، کارمند نمونه، اداره نمونه در برگزاری نماز، هیئت عزاداری نمونه، هیئت تعزیه نمونه، سرباز نمونه، محیط بان نمونه و یک امدادگر نمونه در زمینه نماز تجلیل شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی، از مدیران رادیو معارف سخنران دعوت شده این مراسم دربخشی از سخنان خود اظهار داشت: از شیوه‌های دعوت به نماز برنامه ریزی در خانواده، برنامه ریزی اداری و دولتی و تسهیل مسائل اقتصادی است.

وی ادامه داد: دعوت به نماز طبق آیات و روایات از سه سالگی آغاز می‌شود و تا پایان عمر ادامه دارد.

یادآور می‌شود، اجلاس نماز ادارات شهرستان ۱۱ آذرماه ‌در سالن اجتماعات شهر شلمزار با موضوع «شیوه‌های دعوت به نماز» برگزار شد.

انتهای پیام

captcha