معرفی منتخبان مسابقات قرآن کارکنان بنیاد شهید لرستان
کد خبر: 3769114
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

معرفی منتخبان مسابقات قرآن کارکنان بنیاد شهید لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ منتخبان مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

معرفی منتخبان مسابقات قرآن کارکنان بنیاد شهید لرستان

میثم پروانه‌پور، کارشناس قرآنی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه با نفرات برتر مسابقات قرآنی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و ادارات شهرستان‌های تابعه، گفت: این مسابقات قرآنی چهارشنبه، هفتم آذرماه در رشته‌های قرائت تحقیق و مفاهیم قرآنکریم برای بانوان و آقایان و رشته اذان ویژه آقایان، برگزار شد.
وی بیان کرد: در رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان غلامرضا یاراحمدی، نادر یاراحمدی و محمود احمدی و در بخش بانوان فرحناز چگنی و فروزان ولی‌پور به‌ ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
پروانه‌پور ادامه داد: در رشته مفاهیم در بخش آقایان به‌ ترتیب علی حیدری حسنوند، اسماعیل صارمیان و حبیب چراغیانی و در بخش بانوان به ترتیب معصومه ابراهیمیان، زینب مرادی و فروزان نظری، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
کارشناس قرآنی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان افزود: همچنین در رشته اذان آقایان امین غفوری، اصغر حسین‌پور و علی بختیاری، رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در بخش‌های آقایان و بانوان، نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

captcha