اعطای ۱۰ میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3769147
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

اعطای ۱۰ میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ـ معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون افراد نیازمند استان، ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

اعطای ۱۰ میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

محمدرضا فتحی، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: وام‌های قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت به خانواده‌های نیازمند برای مصارف کارگشایی، درمان، هزینه تحصیلی و اشتغال پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه تأمین نیازهای اساسی مددجویان از اهداف این صندوق است، افزود: در هفت ماه ابتدای سال جاری دو هزار و ۲۷۶ فقره تسهیلات به این خانواده‌ها پرداخت‌شده است.
معاون اداری و مالی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه هدف از پرداخت تسهیلات توانمندسازی و رفع نیاز متقاضیان است، بیان کرد: صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان به ۲۷۷ طرح اشتغال‌زایی مبلغ چهار میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.
وی با بیان اینکه بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زایی این صندوق بلندمدت است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افراد نیازمند ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
فتحی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد تأمین مسکن مددجویان است، خاطرنشان کرد: ۲۶۳ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به ۲۶ متقاضی در حوزه تأمین مسکن برای احداث و خرید پرداخت‌ شده است.
انتهای پیام

captcha