صداوسیما در تولید برنامه‌های اخلاق‌محور همت کند
کد خبر: 3769185
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
رئیس‌کل دادگستری قزوین:

صداوسیما در تولید برنامه‌های اخلاق‌محور همت کند

گروه اجتماعی - رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: برنامه‌های رسانه ملی موردتوجه مردم است لذا در تولید برنامه‌های مناسبتی که اخلاق را گسترش می‌دهند تلاش کند چرا که نقش مؤثری در تعالی و پیشرفت جامعه دارد.

صداوسیما در تولید برنامه‌های اخلاق‌محور همت کند

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قدرتی ظهر امروز، 12 آذرماه در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: رسانه ملی با کارکردهای آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی، ارشادی و فراغتی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و کاهش آن‌ها در کنار دیگر نهادهای اجتماعی و فرهنگی، نقش مهمی را ایفا می‌کند.
مقام ارشد قضایی استان خاطرنشان کرد: جایگاه رسانه ملی در میان جامعه بسیار ویژه است و صداوسیما باید از این فرصت به‌خوبی در جهت ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باهدف تحکیم بنیان خانواده استفاده کند.
وی تأکید کرد: ازآنجاکه برنامه‌های رسانه ملی موردتوجه مردم است لذا درتولید برنامه‌های مناسبتی که اخلاق را گسترش می‌دهند تلاش کند چرا که نقش مؤثری در تعالی و پیشرفت جامعه دارد.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: آموزش عمومی یکی از نیازهای اساسی جامعه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است و رسانه ملی می‌تواند نقش اثرگذاری در این‌گونه آموزش‌ها داشته باشد.
این مقام قضایی استان تأکید کرد: صداوسیما از طریق مهندسی و مدیریت پیام‌های فرهنگی و اجتماعی، جایگاه مهم و برجسته‌ای در پیشگیری، کنترل و کاهش جرائم و آسیب‌ها و مخاطرات اجتماعی دارد.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: سه عامل در افزایش آسیب‌های اجتماعی عبارت‌اند از تهاجم فرهنگی، بافت جمعیتی جوان و تحولات اجتماعی در سطح جامعه است که رسانه ملی در کنترل هر سه حوزه می‌تواند نقش محوری ایفا کند.
رئیس شورای مسئولان قضایی استان عنوان کرد: تقویت باورهای دینی و مهارت‌های اجتماعی در قشرهای آسیب‌پذیر دو راهکار اصلی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و صداوسیما به‌عنوان رسانه ملی باید درزمینهٔ آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌ها را به سطح استان‌ها و شهرستان‌ها برساند.
انتهای پیام

captcha