هدف از برگزاری همایش تبلیغ، هم‌افزایی فکری و علمی معاونان استان‌هاست
کد خبر: 3769254
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
حجت‌الاسلام نبوی:

هدف از برگزاری همایش تبلیغ، هم‌افزایی فکری و علمی معاونان استان‌هاست

گروه معارف - معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه هدف از برگزاری همایش تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسر کشور را توضیح طرح‌های جدید و تبادل تجربیات میان معاونان استان‌ها به منظور هم‌افزایی فکری و علمی و استفاده از ایده‌های مبلغان برای پیشرفت بیان کرد.

هدف از برگزاری همایش تبلیغ، هم‌افزایی فکری و علمی معاونان استان‌هاست

حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کشور، در حاشیه برگزاری همایش دو روزه معاونان تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه استان‌ها در اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: این همایش‌ها هر شش ماه یک‌بار برای معاونان تبلیغ استان‌ها برگزار می‌شود که این مرحله به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.
وی اظهار کرد: 3 هزار و 300 مبلغ طرح هجرت، 2هزار و 850 مبلغ مدارس امین و یک‌هزار و 750 مبلغ طرح بینات در کشور در حال فعالیت هستند که مبلغان مدارس طرح امین در مدارس آموزش و پرورش و مبلغان طرح بینات در پایگاه‌های فرهنگی در حال فعالیت هستند و خوشبختانه شبکه گسترده تبلیغی در کل کشور وجود دارد.
حجت‌الاسلام نبوی اضافه کرد: استان مرکزی هم خوشبختانه از جایگاه خوبی برخوردار است، هم حوزه علمیه و هم معاون تبلیغ و امور فرهنگی استان مرکزی خیلی خوب عمل کردند و با توجه به محدودیت بودجه‌ای موجود با کمک مردمی و مساعدت مسئولان در حد بسیاری کارها را گسترش دادند.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کشور در پایان گفت: این همایش در قالب اهدافی همچون توضیح طرح‌های جدید، تبادل تجربیات میان معاونان استان‌ها به منظور هم‌افزایی فکری و علمی و استفاده از ایده‌های مبلغان برای پیشرفت، مطرح کردن اشکالات از سوی استان‌ها و رفع آنان در راستای ایجاد همدلی و هم‌گرایی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha