برگزاری دوره‌های تدبر در سوره انعام برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3769283
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
داوری خبر داد:

برگزاری دوره‌های تدبر در سوره انعام برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد از برگزاری دوره‌های تدبر در سوره مبارکه انعام برای نخستین بار در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مسعود داوری، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این دوره‌ها روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 18:30 تا 20، سه‌شنبه‌ها ساعت 16 تا 17:30 و پنجشنبه‌ها ساعت 8 تا 9:30 صبح در این موسسه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام این دوره‌ها تا آخر هفته جاری تمدید شده است، افزود: این دوره‌ها ویژه رده سنی مقاطع دبیرستان و بزرگ‌سال است و تاکنون 50 نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده اند.
داوری از برگزاری کلاس‌های تجوید و صوت و لحن و روخوانی ویژه تمام گروه‌های سنی در این موسسه خبر داد و اضافه کرد: کلاس‌های حفظ ویژه بانوان روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت 16 تا 17:30 و ویژه آقایان چهارشنبه‌ها ساعت 18 تا 19:30 برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تدبر در جزء 30 قرآن با حضور پرشور مردم در فرخشهر، گفت: این کلاس‌ها سه‌شنبه‌ها ساعت 8:30 تا 10 صبح در مسجد امام حسن(ع) برگزار می‌شود.
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد تصریح کرد: کلاس‌های آموزش تخصصی صوت و لحن و تجوید نیز ویژه شرکت‌کنندگان در طرح ملی تلاوت و استعدادهای قرآنی در این موسسه برگزار می‌شود.
داوری با اشاره به پذیرش 143 نفر از قاریان استان در سال 94 در طرح تلاوت و در گروه‌های ابرار، ملکوت و ملی، گفت: مسابقات طرح ملی تلاوت در سه مرحله مقدماتی در موسسه، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هر سال تعدادی از قاریان نوجوان استان در مرحله نیمه‌نهایی طرح ملی تلاوت شرکت می‌کنند، ادامه داد: سال گذشته محمدهادی طادی از استان رتبه دوم سبک مصطفی اسماعیل مرحله نهایی این مسابقات در کربلا را از آن خود کرد.
انتهای پیام

captcha