عرضه انتشارات جامعةالقرآن در نمایشگاه کتاب سمنان در شاهرود
کد خبر: 3769295
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

عرضه انتشارات جامعةالقرآن در نمایشگاه کتاب سمنان در شاهرود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه جامعةالقرآن الکریم با حضور در نمایشگاه کتاب سمنان در شاهرود به معرفی آثار و تألیفات این مرکز مردم‌نهاد پرداخته است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) با حضور در شانزدهمین نمایشگاه کتاب سمنان در شاهرود به معرفی جدیدترین آثار و تألیفات گروه پژوهشی این مؤسسه پرداخته است.
این مؤسسه نیز با هدف ارائه به‌روزترین محصولات خویش در قالب کتاب، نشریه و معرفی پایگاه اینترنتی و همچنین ارائه لوح‌های فشرده متشکل از تلاوت‌های صوتی و تصویری از اساتید و نوجوانان قاری و حفاظ کل این مؤسسه، اناشید و نغمات دینی که به‌همت واحد مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) فراهم شده، در این نمایشگاه حاضر شده است.
این نمایشگاه تا 16 آذرماه در شهر شاهرود، خیابان شهید مدنی(نادر)، از ساعت 9 صبح تا 20 پذیرای کتاب‌دوستان علاقه‌مند است. همچنین شانزدهمین نمایشگاه کتاب سمنان در شاهرود به‌همت و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری سمنان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در حال برپایی است.
انتهای پیام

captcha