برگزاری اردوی انتخابی مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان
کد خبر: 3769382
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

برگزاری اردوی انتخابی مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان

گروه مسابقات ــ سه مرحله اردوی آموزشی و انتخابی چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام با حضور استادان قرآنی کشورمان برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی آمادگی ویژه معرفی نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی روشندلان

به گزارش ایکنا؛ اردوی آموزشی و انتخابی چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روشندلان جهان اسلام در سه مرحله و با حضور استادان قرآنی از سوی سازمان بهزیستی کشور و با همکاری سازمان دارالقرآن‌ الکریم برگزار می‌شود.

مرحله اول 19 و 20 آذرماه، مرحله دوم یک ماه بعد در تاریخ 17 و 18 دی‌ماه و مرحله سوم نیز 29 و 30 بهمن‌ماه سال جاری در ساختمان پیامبر اعظم(ص) سازمان بهزیستی برپا می‌شود.

مهدی قره‌شیخلو، رحیم خاکی، سعید رحمانی و محسن یاراحمدی استادان این دوره آموزشی هستند.

آزمون انتخابی معرفی نمایندگان ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام ماه قبل برگزار شد و برخلاف دوره‌های قبل که بلافاصله بعد از آزمون، دو نماینده ایران در رشته حفظ کل و قرائت تحقیق انتخاب ‌می‌شدند، در این دوره 10 نفر برتر معرفی شدند.
در این اردو در رشته قرائت تحقیق محمدطاهر میرزایی از استان مرکزی، احمد دباغ از استان قم، عبدالغفور جوهرچی از خراسان رضوی، عبدالله محمدی‌نژاد از سیستان و بلوچستان و مسعود حسن‌آبادی از یزد و همچنین در رشته حفظ کل قرآن نیز سعید علی‌اکبری از استان قزوین، امیدرضا رحیمی از استان گیلان، سعید حسن‌شاهی از استان فارس، محمدتقی کریمی‌فیض‌آبادی از استان گلستان و حامد فتاحی از آذربایجان غربی حضور دارند.
ذبیح‌الله روحی، مشاور فنی و اجرایی این مسابقات، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: پس از برگزاری این اردوی آموزشی و انتخابی از هر رشته یک نفر به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام حضور خواهد داشت.
یادآوری می‌شود که چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام اوایل سال آینده و همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha