بسیج تا ابد خاستگاه عاشقان خدمت است
کد خبر: 3769421
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

بسیج تا ابد خاستگاه عاشقان خدمت است

گروه اجتماعی ـ فرماندار بندر انزلی گفت: بسیج مدرسه عشقی است که تا ابد خاستگاه عاشقان خدمت است و هر حرف آن معرف یک فرهنگ است.

بسیج تا ابد خاستگاه عاشقان خدمت است

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل حیدری‌آزاد، فرماندار بندر انزلی عصر روز گذشته، 12 آذرماه در دیدار با بسیجیان پایگاه مقاومت اداره‌کل شیلات گیلان به داشتن روحیه بسیجی ایرانیان اشاره کرد و گفت: بسیج تفکری است که با اعتقاد قلبی و با تمام وجود وارد عرصه کار می‌شود و در همه زمینه‌ها فعال است و اگر با برنامه ریزی درستی اقدام کند ثمره تلاش آن در همه امور به جامعه منتقل می‌شود.

وی بسیج را شجره‌ای طیبه عنوان کرد و افزود: بسیج مدرسه عشقی است که تا ابد خاستگاه عاشقان خدمت است و هر حرف آن معرف یک فرهنگ است.

حیدری‌آزاد مفهوم بسیج را در حروفی که این نام را تشکیل می‌دهد دانست و بیان کرد: اصل و ریشه توانمندی بسیج را می‌توان در نام بسیج یافت بدینگونه که (ب) بسیج معرف بیداری است، زیرا بسیجی همیشه آگاهانه و با بصیرت در همه عرصه‌ها حضور دارد. (س) بسیج به معنی سازماندهی، تحت امر ولایت برای تأثیرگذاری در جامعه است. (ی) بسیج روحیه یاری‌رسانی بسیجی را بیان می‌کند که در همه احوال با توکل بر خدا یاری رسان ولایت و مردم در سختی‌ها است و (ج) بسیج نشانه جهادی بودن اوست، جهادی که اول با نفس خود می‌کند و خود را از کبر، غرور و خودخواهی دور می‌کند و سپس با دشمن به جنگ می‌پردازد و از دین و وطن خود دفاع می‌کند.

فرماندار بندر انزلی تصریح کرد: وقتی این حروف در کنار هم قرار می‌گیرد بسیج مفهوم پر معنای خود را پیدا می‌کند و تأثیر ماندگار خود را در جامعه می‌گذارد و برای ما مسئولان هم افتخاری می‌شود تا در کنار این لشکر مخلص الهی در راه اعتلای نظام اسلامی و ایران عزیز خدمت‌گزار مردم باشیم.

انتهای پیام

captcha