دشمن برای ضربه فرهنگی خانواده‌ها را نشانه گرفته است
کد خبر: 3769480
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

دشمن برای ضربه فرهنگی خانواده‌ها را نشانه گرفته است

گروه فرهنگی - رئیس بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین گفت: امروزه دشمنان از طریق مختلف برای لطمه زدن به نهاد خانواده به‌عنوان رکن اصلی جامعه استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود والدین با هوشیاری و آگاهی بیش‌ازپیش خود، این توطئه‌ها را خنثی کنند.

دشمن برای ضربه فرهنگی خانواده‌ها را نشانه گرفته است

به گزارش ایکنا از قزوین، رئیس بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین فاطمه محمدبیگی در برنامه «تا آسمان» سیمای مرکز قزوین که شب گذشته، 12 آذر پخش شد به نقش مهم خانواده در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان می‌دانند ایران خانواده محور و خانواده‌ها مادر محور هستند، بنابراین به دنبال انحراف مادران هستند و در این مسیر از ابزارهای متعددی استفاده می‌کنند.
استاد حوزه علمیه خواهران قزوین اظهار کرد: امروزه دشمنان از طریق مختلف برای لطمه زدن به نهاد خانواده به‌عنوان رکن اصلی جامعه استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود والدین با هوشیاری و آگاهی بیش‌ازپیش خود، این توطئه‌ها را خنثی کنند.
رئیس بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین بیان کرد: در دین مبین اسلام احترام به پدر و مادر یکی از واجبات است و هیچ‌گاه نباید از یاد برود، اما در فرهنگ غربی والدین تنها برای ایجاد آسایش و آرامش فرزندان در نظر گرفته می‌شوند.
وی با بیان این‌ که دین مبین اسلام خانواده را رکن اصلی اجتماع قرار داده، خصوصاً خانواده‌ای که اهل معنویت باشد و از نظر دینی و فرهنگی سالم باشد، قطعاً این خانواده موفق خواهد بود، اظهار کرد: باید امروز بیش‌ازپیش مواظب و مراقب باشیم، چراکه دشمنان اسلام، خانواده را مورد هجمه قرار داده‌اند.
استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: باید خوشبختی و رسیدن به آرامش را در زندگی ایجاد کرد؛ اعضای خانواده تلاش کنند تا با گذشت، فداکاری، مهربانی بتوانند خوشبختی را به درون خانواده بیاورند و فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.
وی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در رسانه ملی را مهم دانست و بیان کرد: هنرمندان بیش‌ازپیش در رابطه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با تولید سریال‌ها و برنامه‌هایی با این مضمون، توسعه فرهنگ اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام

captcha