اهدای ۱۶۰۰ کیلو گوشت به نیازمندان کردستان
کد خبر: 3769505
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

اهدای ۱۶۰۰ کیلو گوشت به نیازمندان کردستان

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: مردم نیکوکار روستای هزار خانی از توابع سروآباد یک هزار و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت را به کودکان و خانواده‌های ایتام و به نیازمندان کمک کردند.

اهدای ۱۶۰۰ کیلو گوشت به نیازمندان هزار خانی سروآباد

هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با بیان اینکه مردم نیکوکار این استان هموراه در مناسبت های مختلف سال به نیازمندان کمک می کنند، گفـت: یکی از روستاهای شهرستان سروآباد به مناسبت ماه ربیع‌الاول امسال هزار و ۶۰۰ کیلو گوشت گرم از طریق کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند.
وی افزود: مردم نیکوکار این روستا هزار کیلو از این گوشت را به کودکان و خانواده های ایتام و ۶۰۰ کیلو را نیز در قالب زکات دام به نیازمندان کمک کردند.
رحیمی با اشاره به اینکه همچنین درعید قربان امسال ۶ میلیارد تومان در قالب نذورات و قربانی از طریق خیران این استان به نیازمندان کمک شد، بیان کرد: همه این کمک‌ها با همکاری خیران و معتمدان محل اهداکننده بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی یادآور شد: خیران از طریق طرح های اکرام ایتام و محسنین، صدقات، زکات و جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری به نیازمندان کمک و این کمک‌ها برای تحصیل، درمان، مسکن، ازدواج و معیشت مددجویان این نهاد هزینه می شود.
انتهای پیام

captcha