استقبال پرشور فرخشهری‌ها از دوره‌های «حفظ و تدبر در قرآن»
کد خبر: 3769534
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

استقبال پرشور فرخشهری‌ها از دوره‌های «حفظ و تدبر در قرآن»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ‌ مدیر مؤسسه قرآن و عترت ثامن‌الحجج (ع) فرخشهر از برگزاری دوره‌های تدبر، حفظ موضوعی و حفظ ترتیبی قرآن در این مؤسسه خبر داد و گفت: دوره‌های حفظ و تدبر در قرآن مورد استقبال عموم مردم فرخشهر قرار گرفته و بیش از ۲۰۰ نفر در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

معصومه قربانیان، مدیر مؤسسه قرآن و عترت ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر‌ در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برگزاری کلاس متعدد قرآنی در این مؤسسه، گفت: کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید در تمام رده‌های سنی در این مؤسسه برگزار می‌شود.
وی از برگزاری دوره‌های تدبر، حفظ موضوعی و حفظ ترتیبی قرآن در این مؤسسه خبر داد و افزود: دوره‌های حفظ و تدبر در قرآن مورد استقبال عموم مردم فرخشهر قرار گرفته و بیش از 200 نفر در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.
قربانیان کمبود اعتبارات مالی را از شاخص‌ترین مشکلات این مؤسسه برشمرد و اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه ثامن‌الحجج(ع)، این مؤسسه فاقد مکان مجزایی برای برگزاری جلسات است و کلاس‌های قرآنی در مسجد امام حسن(ع) برگزار می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر برگزاری دوره‌های طب سنتی و قرآن را از فعالیت‌های جدید این مؤسسه خواند و افزود: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و اطلاع از نحوه شرکت در کلاس‌های این موسسه به آدرس فرخشهر، خیابان هفت تیر، جنب بیمه ایران مراجعه یا با شماره تلفن 03832429596 تماس حاصل کنند.
یادآور می‌شود، کلاس‌های قرآنی مؤسسه ثامن‌الحجج(ع) فرخشهر با همکاری پایگاه بسیج مسجد امام حسن(ع) و در این مسجد برگزار می‌شوند.
انتهای پیام

captcha