ثبت‌‍‌‌نام 7500 قرآن‌آموز البرزی در طرح ملی تربیت حافظان قرآن‌‌کریم
کد خبر: 3769661
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

ثبت‌‍‌‌نام 7500 قرآن‌آموز البرزی در طرح ملی تربیت حافظان قرآن‌‌کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: 7 هزار و 500 قرآن‌آموز البرزی از ابتدای سال تاکنون در طرح ملی تربیت حافظان قرآن‌کریم شرکت کرده‌اند.

ثبت‌‍‌‌نام 7500 قرآن‌آموز البرزی در طرح ملی تربیت حافظان قرآن‌‌کریم

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن‌کریم اشاره و اظهار کرد: اولویت سازمان اوقاف در سال ۹۷ اجرای موفق طرح تربیت حافظان قرآن‌ کریم است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، اداره اوقاف و امور خیریه البرز نیز با تعامل با مجموعه‌ها و مؤسسات فرهنگی در زمینه اجرای این طرح گام برداشته است.
وی با بیان اینکه برای تحقق این هدف کلاس‌های حفظ قرآن‌کریم در حال برگزاری است، افزود: این کلاس‌ها با بهره‌گیری از دانش 150 مربی که ۱۰۰ نفر آن‌ها حافظ کل قرآن‌ کریم هستند سعی در تربیت حافظان قرآن‌کریم کرده و تاکنون تعداد هزار نفر با استفاده از این کلاس‌ها حافظ قرآن شده‌اند.
این مسئول با اشاره به اینکه این طرح در سه قالب حفظ سور منتخب، حفظ حضوری و حفظ مجازی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این طرح قرآنی می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.
صالحی همچنین از ثبت‌نام مربیان واجد شرایط خبر داد و گفت: مرکز قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز از بین مربیان واجد شرایط ثبت‌‌نام می‌کند و بعد از یک دوره هفت روزه از مربیان آزمون گرفته می‌شود و مربیانی که نمره قبولی کسب کنند در این کلاس‌ها مشغول به تدریس می‌شوند.
انتهای پیام

 

captcha