«میزبانی آفتاب» در حرم حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3769754
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
از ۱۷ تا ۲۰ آذرماه برگزار می‌شود؛

«میزبانی آفتاب» در حرم حضرت معصومه(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ همزمان با ایام سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم کارگاه معارفی «میزبانی آفتاب» ویژه بانوان در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هم‌زمان با ایام سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم، کارگاه معارفی «میزبانی آفتاب» با تدریس حجت‌الاسلام صبوحی در مدرس ۵ شبستان نجمه خاتون(س) ویژه بانوان برگزار می‌شود.
در این کارگاه معارفی چهار روزه برای بانوان حاضر در کارگاه با محوریت زندگی‌نامه امام کاظم(ع)، جانشین امام صادق(ع)، بزرگ‌ترین انشقاق در تاریخ، انشعابات شیعه در تاریخ، شیعه چگونه به وجود آمد، فضای سیاسی اجتماعی زمان امام کاظم(ع) و بنت ایشان حضرت معصومه(س)، خلافت هارون‌الرشید و زندگی‌نامه حضرت معصومه(س) سخنرانی خواهد شد.
بیان اقوال مختلف در مورد حضرت معصومه(س) از زبان امام رضا(ع)، خلفای هم‌عصر حضرت معصومه(س)، بیان روایات در مورد حضرت معصومه(س)، مقام شفاعت، ویژگی‌های خانوادگی، القاب، مقام عصمت، ثواب زیارت، هجرت، دلایل هجرت، دلایل ازدواج نکردن، علت بیماری و رحلت شهادت‌گونه ایشان از دیگر مباحثی است که در این کارگاه معارفی در مدت چهار روز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
کارگاه معارفی «میزبانی آفتاب» از ۱۷ تا ۲۰ آذرماه در مدرس ۵ شبستان نجمه خاتون آغاز می‌شود و بانوان همه‌روزه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۶:۳۰ می‌توانند در این کارگاه معارفی شرکت کنند.
بانوان علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره معارفی می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس گرفته و یا به واحد مراسم و محافل خواهران جنب رواق حضرت خدیجه(س) مراجعه کنند.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام

captcha