ششمین همایش قرآن، عترت و سلامت برگزار می‌شود
کد خبر: 3769788
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
رحیم قربانی خبر داد:

ششمین همایش قرآن، عترت و سلامت برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ دبیر گروه قرآن و عترت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی از برگزاری ششمین همایش قرآن، عترت و سلامت در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

ششمین همایش قرآن، عترت و سلامت برگزار می‌شودرحیم قربانی، دبیر گروه قرآن و عترت فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری ششمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی کشور خبر داد.
وی تصریح کرد: این همایش قرار است روزهای 10، 11 و 12 بهمن‌ماه سال جاری با محوریت «قرآن و اخلاق حرفه‌ای در سلامت» همزمان با همایش فعالان قرآنی جامعه پزشکی برگزار شود.
قربانی با بیان اینکه تفاوت ششمین دوره همایش قرآن و عترت و سلامت با همایش‌های پیشین اضافه کردن بعد دانشجویی به آن است، گفت: بر همین اساس امسال مجمع دانشجویان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کنگره سراسری خود را در طول این همایش برگزار می‎کند.
وی یادآور شد: در این همایش که با حضور بیش از 500 نفر نخبگان جامعه قرآنی کشور برگزار می‌شود، از چهره‌های قرآنی جامعه پزشکی تکریم و محفل قرآنی دندان‌پزشکان نیز برگزار خواهد شد.
وی در پایان افزود: علاوه بر فرهنگستان علوم پزشکی و وزارت بهداشت، سازمان تأمین اجتماعی، نظام پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه نیز در برپایی این همایش سهیم‌اند.
انتهای پیام
captcha