دگرگونی ارزش‌های اسلامی؛ از پیامدهای ترک امر به معروف و نهی از منکر ‌
کد خبر: 3769801
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

دگرگونی ارزش‌های اسلامی؛ از پیامدهای ترک امر به معروف و نهی از منکر ‌

گروه معارف ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دوری از رحمت الهی و دگرگونی ارزش‌های اسلامی از پیامدهای ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

بسیاری از بلایا نتیجه ترک امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سیدامان‌الله حسینی‌صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، 14 آذرماده در جمع مدیران و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: گناهان دارای دو تأثیر دنیوی و اخروی هستند.
وی افزود: محرومیت از رزق و روزی، فقر، سلب نعمت از انسان، بیماری، کوتاهی عمر، خشکسالی، نزول بلایا، عدم ایمنی از حوادث، پذیرفته نشدن اعمال نیک، ترس از مرگ، بی حیایی و از بین رفتن لذت و شیرینی عبادات، برخی از نتایج و آثار دنیوی و اخروی گناهان هستند.
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر به اهمیت احیای فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان آثار و پیامدهای ترک این واجب الهی، گفت: کسی که امر به معروف ونهی از منکر را ترک کند، شریک در گناه دیگران است و این عمل مانع استجابت دعاهایش می‌شود.
وی تصریح کرد: دوری از رحمت الهی و دگرگونی ارزش‌های اسلامی از پیامدهای ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تصریح کرد: گناهان کوچک و بزرگ با هم تفاوتی ندارند و نباید هیچ گناهی را کوچک شمرد؛ بسیاری از گرفتاری‌ها و بلایا ماحصل گناهانی است که انسان‌ها مرتکب می‌شوند.
انتهای پیام

captcha