استعفای نمایندگان اصفهان در اعتراض به مشکل آب
کد خبر: 3769864
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

استعفای نمایندگان اصفهان در اعتراض به مشکل آب

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مصوبات شورای عالی آب برای تأمین آب اصفهان عمل نکرده و از آنجا که هر روز شاهد سختی معیشت کشاورزان هستیم، به صورت دسته‌جمعی استعفای خود را اعلام کردیم.

استعفای نمایندگان اصفهان در اعتراض به مشکل آب

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، با تأیید خبر استعفای 19 نفر از نمایندگان استان اصفهان در مجلس اظهار کرد: دلیل استعفای نمایندگان، حذف ردیف انتقال آب به اصفهان بوده و مدت‌ها است که فقط به دادن قول و وعده اکتفا می‌شود که نتیجه‌ای برای مردم و کشاورزان اصفهان نداشته  و با توجه به اینکه در بودجه سال 1398 نیز ردیفی برای این کار اختصاص داده نشده، دلیلی وجود ندارد که این شرایط را تحمل کنیم. معیشت کشاورزان در فشار و سختی قرار دارد و با دوستان به این جمع‌بندی رسیدیم که دسته‌جمعی استعفا دهیم.
وی افزود: اینکه 19 نفر استعفا دهند، مسئله ساده‌ای نیست و هیئت رئیسه مجلس باید مشکل را حل کند که اگر این اتفاق رخ ندهد، ما طبق رسالتی که به عهده داریم، اقدام خواهیم کرد.
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و شخص رئیس‌جمهور به وعده‌های خود و مصوبات شورای عالی آب عمل نکرده‌اند، مانع بارگذاری و برداشت‌های بی‌رویه نشده‌اند و برای مسئله حقابه‌ها که جزء مصوبات نه‌گانه شورای عالی آب است، اقدامی نکرده‌اند. دولت یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند یا اراده ندارد، بنابراین دلیلی ندارد که هر روز شاهد سختی مردم و کشاورزان باشیم و هیچ کاری انجام ندهیم، لذا به این نتیجه رسیدیم که اقدامی جدی انجام دهیم.
حجت‌الاسلام سالک در پاسخ به این سؤال که در صورت حل نشدن مشکل، اقدام بعدی نمایندگان چه خواهد بود، گفت: فعلا قضاوت نکرده و منتظر می‌مانیم، اگر مشکل حل شود، به هدف رسیده‌ایم، ولی اگر حل نشد، تصمیم دیگری خواهیم گرفت.
انتهای پیام

استعفای جمعی نمایندگان اصفهان در اعتراض به مشکل آب/ دولت به وعده‌های خود عمل نکرد

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۵
0
0
درود بر غیرت و مردمی بودنتان
captcha