برپایی ۴۰ محفل قرآنی طی ایام دهه فجر در فارس
کد خبر: 3769869
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

برپایی ۴۰ محفل قرآنی طی ایام دهه فجر در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برپایی ۴۰ محفل قرآنی طی ایام دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 14 آذرماه در اولین نشست كمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه هر ساله در دو نوبت اقدام به برگزاری محافل قرآنی متعدد می‌كند؛ یكی ماه رمضان و دیگری ایام دهه فجر.
وی از برگزاری 40 محفل قرآنی طی ایام دهه فجر به‌همت این اداره‌كل در سطح استان فارس خبر داد و افزود: خوب است كه این محافل قرآنی با همكاری و مشاركت سایر دستگاه‌ها همراه باشد.
جلالی بقاع متبركه را ظرفیت و پتانسیل خوبی برای اجرای برنامه‌های قرآنی دانست و گفت:‌ در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را در بقاع متبركه برپا خواهیم كرد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به تقارن ایام دهه فجر امسال با دهه فاطمیه گفت: پیشنهاد می‌شود كه در این راستا مسابقاتی با محوریت، شهدا، قرآن و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.
وی همچنین به برپایی كارگاه‌های سبك زندگی اسلامی در بقاع متبركه اشاره كرد و گفت: امسال با همكاری تعدادی از آقایان و بانوان مبلغ این دوره‌ها را برپا می‌كنیم.
جلالی در ادامه با اشاره به پیشنهاد تجلیل از نخبگان و پیشكسوتان قرآنی در ایام دهه فجر گفت: این برنامه در هر شهرستان برگزار شده و نخبگان و پیشكسوتان همان شهرستان در آن تجلیل شوند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در پایان پیشنهاد داد كه دو سه محفل انس با قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی در ایام دهه فجر برگزار شود.
انتهای پیام

captcha